رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 465341

سردار قبل از دایی باید رکورد نیمار را بزند

ساعت 24-در روزهایی که همه منتظر شکسته شدن رکورد علی دایی توسط رونالدو هستند، ما ایرانی‌ها امیدواریم سردار آزمون این رکورد را به خود اختصاص دهد و حتی در صورت شکسته شدن رکورد علی دایی توسط رونالدو، او رکورد جدیدی به نام ایران ثبت کند.

رقابت تیم‌های ملی در هفته گذشته و هفته جاری در حال برگزاری است و در قاره‌های آسیا و اروپا تیم‌ها در مقدماتی جام ملت‌های قاره خودشان حضور دارند. در این بین شاهد بازی‌های پرگلی بودیم که بعد از برد تیم ملی ایران، بلژیک در بازی با سن‌مارینو ۹ گل زد تا دومین برد پرگل رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های قاره‌ای باشد. در این بازی لوکاکو، مهاجم سیه‌چرده و تنومند بلژیک، دو بار دروازه حریف را باز کرد و به رکورد ۵۰ گل ملی رسید تا مورد توجه رسانه‌های سراسر جهان قرار گیرد. لوکاکو در حالی این رکورد را زد که برترین گل‌زن ملی حال حاضر جهان که هنوز از فوتبال خداحافظی نکرده است یعنی کریستیانو رونالدو در ۲۹ سالگی به رکورد ۵۰ گل ملی رسیده بود و از این لحاظ لوکاکو از رونالدو پیشی گرفته است. البته رونالدو هم این هفته تعداد گل‌های ملی‌اش را به ۹۴ رساند تا یک قدم دیگر به رکورد ۱۰۹ گل علی دایی نزدیک شود. رونالدو که در ۳۴ سالگی آماده‌تر از جوانان ۲۴ ساله نشان می‌دهد و باتجربه‌ای که به دست آورده، راحت‌تر از دوران جوانی گل می‌زند، فقط ۱۶ گل دیگر تا شکست رکورد علی دایی فاصله دارد و بعید نیست تنها رکورد جهانی فوتبال ایران طی یکی، دو سال آینده شکست شود.

سردار با هت‌تریک مقابل کامبوج به رکورد ۳۲ گل ملی رسید و فاصله زیادی با رکورد آقای گلی جهان در بازی‌های ملی دارد. البته سردار قبل از رکوردهای رونالدو و علی دایی باید رکورد نیمار را بزند. سردار در حالی سی‌ودمین گلش را به ثمر رساند که نیمار دقیقاً در همین سن به رکورد ۵۰ گل ملی رسیده بود و حالا در ۲۷ سالگی ۶۱ گل ملی را در کارنامه دارد. سردار اگر می‌خواهد آقای گل جهان باشد باید سرعت بیشتری به گل‌زنی‌هایش بدهد وگرنه نه پیش از او رونالدو، نیمار، لوکاکو و... قرار دارند که به رکورد علی دایی نزدیک‌ترند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها