رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 465407

واکنش شمخانی به دستگیری "روح‌الله زم"

ساعت24-انتشار خبر دستگیری اعجاب آور یک عنصر پلید و معاند توسط سپاهیان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه بدون شک نماد غیرقابل انکار اقتدار اطلاعاتی کشور و زبونی و ضعف سرویس‌های اطلاعاتی حریف و شایسته قدردانی و سپاس فراوان است، اما به رسم و آیین پاسداری باز هم از خود نمی‌گوییم و با خدا نجوا می‌کنیم.

علی شمخانی، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی به بهانه ضربه مقتدرانه سازمان اطلاعات سپاه به شبکه ضدانقلاب خارج نشین مطلبی نوشته است.


در نوشته دریابان شمخانی آمده است:

۱- از لحظه‌ای که با هم رزمان و مجاهدان با اخلاص "حاضر و ناظر" عهد بستیم که پاسدار انقلاب آن پیر سفر کرده باشیم از "خود" نگفتن و به "خدا " سپردن، آئینمان بوده است.


۲- هرگز از عظمت ایثار و مجاهدت لشکر پاک باخته‌ای که یا در مسیر خدمت رسانی به مردم است و یا در حال مبارزه با دشمنان مردم، نگفته‌ایم که بیان آن را خلاف فتوت و خدمتگذاری بی منت به، ولی نعمتانمان می‌دانیم.


۳- ما نگفته ایم و نمی‌گوییم، اما مرز‌های امن کشور، وحشت ضدانقلاب و معاندین، روستا‌های دور افتاده و محروم، سد‌های پرآب، پالایشگاه‌های پیشرفته، اتوبان‌های طولانی و پل‌های عظیم و هزاران برگ خدمتی که در حوزه‌های نظامی و امنیتی و سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی به رنگ سبز و سرخ پاسداری مزین است حرف‌های گفتنی فراوان دارد که طنین آن نه بر گوش‌ها که بر دل و جان مردم قدر شناس ایران نشسته است.


۴- انتشار خبر دستگیری اعجاب آور یک عنصر پلید و معاند توسط سپاهیان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه بدون شک نماد غیرقابل انکار اقتدار اطلاعاتی کشور و زبونی و ضعف سرویس‌های اطلاعاتی حریف و شایسته قدردانی و سپاس فراوان است، اما به رسم و آیین پاسداری باز هم از خود نمی‌گوییم و با خدا نجوا می‌کنیم.


۵- در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در کوران نقش آفرینی بی بدیل سپاه در دفاع از آرمان‌ها و کیان کشور، هیچگاه به اندازه روز‌های پر رمز و راز کنونی متوجه عمق و جوهره کلام جاودان پیر فرزانه انقلاب نشدم که فرمود: "اگر سپاه نبود، کشورهم نبود"

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها