رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 465884

استراماچونی: هوپر اصلاً گزینه من نبود!

ساعت 24- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: گری هوپر اصلاً در ذهن من برای پیوستن به استقلال نبود.

style="text-align:justify"> آندره آ استراماچونی بعد از پیروزی 3 بر صفر استقلال مقابل فجرسپاسی شیراز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: تیمم در شرایط خوبی است اما به آن چیزی که انتظار داریم فاصله دارد.در نیمه اول مربی حریف با بردن شماره 7 به کنار دانشگر برای ما مشکل ایجاد کرد اما با تغییری که در نیمه دوم داشتیم و جای دانشگر و غلامی را عوض کردیم این مشکل حل شد و موقعیتی نتوانستند ایجاد کنند.

وی درباره عملکرد داوران بازی گفت: مشکلی نبود اما فقط متوجه نشدم داوری که خیلی از صحنه فاصله داشت چرا از او سؤال کرد و بهتر بود از کمک استفاده می‌کرد. اعتراض من به خاطر پنالتی نبود و اعتراضم این بود چرا وقتی داور خودش اینقدر به صحنه نزدیک بوده است چنین جلسه‌ای را با کسی که از صحنه دور بوده برگزار کرده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره تعویض ملیچ و آوردن ذکی‌پور گفت:‌ وقتی جای دانشگر و غلامی را عوض کردیم نیاز به یک بازیکن با خصوصیات متفاوت داشتیم. متأسفانه در طول 90 دقیقه با وجود اینکه 75 دقیقه بازی در اختیار ما بود نتوانستیم گل بزنیم.

استراماچونی تصریح کرد: در جام حذفی با توجه به اینکه تک بازی است هر حریفی می‌تواند مشکل‌ساز باشد مانند اتفاقی که دیروز برای پدیده یا تیم‌های دیگر رخ داد. برای من این اهمیت دارد که اولین بار کلین‌شیت کردیم و برای سومین بازی پیاپی بردیم. در دیدار امروز هم چندین موقعیت خلق کردیم و 60-70درصد توپ را در اختیار داشتیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا استقلال به سیستم مورد نظرش رسیده است یا نه، گفت:‌ امروز یک قدم به جلو برای ما بود اما خیلی کار داریم چون بازیکنان تا به حال با سه دفاع بازی نکرده‌اند. این یک سیستم خاص است که نیاز به زمان دارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره پیوستن گری هوپر به لیگ استرالیا گفت: هوپر اصلاً در ذهن من نبود.

استراماچونی در پاسخ به این سؤال که یعنی مسئولان باشگاه بدون اطلاع شما با او مذاکره کرده‌اند، گفت: ممکن است در فوتبال شما با 100 نفر مذاکره کنید و شاید با بازیکنی که من می‌خواهم مذاکره نشود اما دلیل نمی‌شود همه آنها در تیم حضور داشته باشند.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها