رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 466217

پرسپولیس یک - پیکان یک/ پایان نیمه اول

ساعت 24- تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان تهران امروز از ساعت ۱۸ به مصاف هم رفتند.

style="text-align:justify">تیم های فوتبال پرسپولیس و پیکان تهران امروز (یکشنبه) در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

ترکیب پرسپولیس: بیرانوند، انصاری، کنعانی زادگان، نادری، شیری، ربیع خواه، نوراللهی، ترابی، امیری، جونیور و علیپور

ترکیب پیکان: مهدی امینی، سیدمهران موسوی، حسین پورامینی، فراز امامعلی، سعید واسعی، جلال الدین علی محمدی، حجت حق وردی، سیدمحمد ستاری، علی حمودی، شهریار مغانلو، امیرحسین کریمی

گزارش لحظه به لحظه:

اولین خطای این بازی را بازیکنان پیکان روی مهدی شیری مدافع پرسپولیس مرتکب شدند.

روی نفوذ شیری از جناح راست اولین کرنر این بازی برای سرخپوشان به دست آمد که این توم را مدافعان پیکان دفع کردند.

نفوذ نادری از سمت چپ اولین موقعیت بازی برای پرسپولیس به دست آمد که ضربه آرام علیپور را مهدی امینی در آغوش گرفت.

پس از آن ضربه شهریار مغانلو که از بیرون محوطه جریمه زده شده بود را بیرانوند مهار کرد.

حرکت تیمی بایکنان پرسپولیس با ارسال کوتاه شیری به درون محوطه جریمه همراه شد، اما قدر این فرصت را جونیور برندائو ندانست و در یک رفت و برگشت شوت مهدی ترابی راهی کرنر شد.

دقیقه ۸: پاس پشت دفاع بازیکنان پیکان با خروج ناموفق بیرانوند همراه شد. اما بازیکنان پیکان قدر این فرصت را تدانستند و موفق به باز کردن دروازه بدون دروازه بان پرسپولیس نشدند.

دقیقه ۱۰: بازی بیشتر در میانه میدان جریان داشت و اکثر پاس‌های بازیکنان ۲ تیم به مقصد نمی‌رسد. حسین فرکی و گابریل کالدرون سرمربیان دو تیم از کنار زمین شاگردان خود را هدایت می‌کردند.

دقیقه ۱۲: سید جلال حسینی کاپیتان اول سرخپوشان از روی نیمکت شاهد بازی هم تیمی‌های خود بود.

دقیقه ۱۳: سعید واسعی مهاجم پیکان د موقعیتی تک به تک با بیرانوند قرار گرفت، اما ضربه او راهی بیرون شد. درحالی که او اعتقاد به کرنر داشت، سید علی ضربه دروازه را اعلام کرد.

دقیقه ۱۵: صدای داد و فریادهای فرکی در استادیوم خالی از تماشاکر تا جایگاه خبرنگاران شنیده می‌شد.

دقیقه ۱۶: شهریار مغانلو دومین تک به تک بازیکنان پیکان را به دستان بیرانوند کوبید.

دقیقه: ۱۶: روی یک حرکت تیمی ضربه علیپور از بیرون از محوطه جریمه مس از برخورد به ندافعان پیکات راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۹: روی حرکتی که خود ترابی آغاز کرده بود، پاس علیپور به او رسید و او هم ضربه اش پس از برخورد به بازیکن پیکان وارد دروازه امینی شد.

دقیقه ۲۴ بازی در این دقایق آرام‌تر دنبال می‌شد. پاسکاری بازیکنان پرسپولیس منجر به ایجاد موقعیت نمی‌شد و در آن سوی میدان که بازیکنان پیکان بیشتر چشم به ضدحملات داشتند، موفق به ایجاد خطر روی دروازه بیرانوند نمی‌شدند.

دقیقه ۲۹: با توجه به عقب کشیدن تیم پیکان علیرضا بیرانوند تا نیمه‌های زمین خودی جلو آمده بود تا در پاسکاری هم تینی هایش شرکت کند.

دقیقه ۳۰: توپ لو دادن پیکانی‌ها در میانه میدان با ضد حمله پرسپولیس همراه شد و حجت حق وردی روی علیپور مرتکب خطا شد. ارسال سرخپوشان روی دروازه امینی خطر ساز نشد.

دقیقه ۳۱: شوت محمد نادری پس از برخورد به ندافعان میکات راهی کرنر شد، اما این توپ هم حاصلی برای سرخپوشان نداشت.

دقیقه ۳۳: نفوذ شیری از سمت راست و پاس علیمور به جونیور او را در موقعیتی تک به تک با امینی قرار داد، اما تعلل مهاجم شماره ۷ پرسپولیس باعث شد این فرصت از دست برود.

دقیقه ۳۵: حسین ماهینی کامیتان دوم پرسپولیس با لبخند بازی را دنبال می‌کرد.

دقیقه ۳۷: حرکت حسین پور امینی از تیم پیکان با خطای نوراللهی پشت محوطه جریمه همراه شد که سعید واسعی با ضربه‌ای دقیق و از فاصله حدودا ۲۵ متری دروازه سرخپوشان را باز کرد.

دقیقه ۳۷: قبل از زدن ضربه آزادی که منجر به گل تساوی پیکان شد، بیرانوند به جاگیری بازیکن پیکان در دیوار دفاعی اعتراض داشت.

دقیقه ۳۹: شوت واسعی از پشت محوطه جریمه و پس از برخورد با زمین با واکنش بیراوند راهی کرنر شد. اما پیکانی‌ها قدر این فرصت را ندانستند.

دقیقه ۴۰: نفوذ حمودی از سمت راست یا ضربه سر مهاجم این تیم همراه شد که پس از وارد شدن توپ به دروازه با اعلام کمک داور اول، محمد رضا ابوالفضلی این گل مردود اعلام شد.

دقیقه ۴۳: حرکت تیمی بازیکنان پرسپولیس و پاس محمد انصاری به پشت مدافعان پیکان، در موقعیتی تک به تک به جونیور رسید، اما این بازیکن در موقعیت آفساید قرار داشت.

دقیقه ۴۵: عسگر محمدی، داور چهارم یک دقیقه وقت اضافی برای نیمه اول اعلام کرد.

نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در حال تکمیل

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها