رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 466219

نکونام: بازیکنان فولاد از جان مایه گذاشتند

ساعت 24- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازیکنانم امروز از جان مایه گذاشتند و امیدوارم این پیروزی‌ها برای فولاد ادامه داشته باشد.

style="text-align:justify">جواد نکونام بعد از پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل ماشین‌سازی گفت: ماشین‌سازی تیم خوبی داشت که امروز ما را خیلی اذیت کردند به همین خاطر دو بار عقب افتادیم اما در نهایت برنده از زمین خارج شدیم.

وی ادامه داد: روی ضربات ایستاگی برنامه داشتیم و خوشبختانه روی این ضربات به 3 گل رسیدیم و برنده شدیم. البته موقعیت‌های دیگری هم داشتیم که متأسفانه به دلیل کم‌توجهی و تعلل بازیکنان در ضربات آخر آنها را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: در نیمه اول خیلی ریلکس و با آرامش بازی کردم و به همین خاطر ضربه خوردیم چرا که نباید چنین گل‌هایی دریافت کنیم اما در نیمه دوم خوب بازی کردم و بازی کاملاً تحت کنترل ما بود. حتی زمانی که حریف بازی مستقیم می‌کرد سوار بر جریان مسابقه بودیم. به تمام هواداران و بازیکنان فولاد تبریک می‌گویم و این پیروزی مبارک‌شان باشد.

نکونام خاطرنشان کرد: امیدوارم این پیروزی‌ها برای فولاد ادامه داشته باشد. بازیکنانم امروز از جان مایه گذاشتند و از تمام آنها تشکر می‌کنم.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها