رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 469260

استقلال محکوم شد

ساعت 24- کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را در خصوص برخی از پرونده های مطروحه اعلام کرد.

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را در خصوص برخی از پرونده‌های مطروحه اعلام کرد.
آرای صادره به شرح زیر است:
*با توجه به شکایت محمد حق شناس از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۳ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.
*در پی شکایت رضا مغانلو از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۴ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.
*در پرونده شکایت حمید نعمتی از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵۷۲ میلیون ریال بابت اصل خواسته شامل مابقی مبلغ قرارداد و پاداش صعود به لیگ برتر با کسر ۳ درصد حق عضویت و پرداخت مبلغ ۱۱ میلیون و ۴۴۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم گردید.
*براساس رای صادر شده در پرونده شکایت امین طوفانزاده از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال بابت قرارداد پرداخت نشده در حق خواهان و مبلغ ۲ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.
*در پی شکایت رحمان احمدی از باشگاه پارس جنوبی، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷۰ میلیون و ۶۳۲ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.
*با توجه به شکایت فرزاد حاتمی از باشگاه پارس جنوبی، این باشگاه به پرداخت ۳ میلیارد بابت اصل خواسته و مبلغ ۶۰ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.
*در پرونده شکایت محمد نصرتی از باشگاه تراکتورسازی، کمیته وضعیت دعوای خواهان را با توجه به مصالحه و سازش طرفین مردود اعلام کرد.
*براساس رای صادر شده در پرونده شکایت میثم تیموری از باشگاه پارس جنوبی، این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۸ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.
آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها