رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 472889

متولدین هر ماه از چه چیزهایی بیشتر می ترسند

ساعت24-شاید دانستن این نکته که هر یک از متولدین ماه های مختلف سال از چه چیزی بیشتر میترسند برای شما جذابیت داشته باشد

ترس
ترس در واقع بخشی از وجود ماست و حتی شجاع ترین آدم ها هم ترس هایی دارند. می توان گفت متولدین هر ماه ترس های خاص خودشان را دارند. اگر کنجکاو هستید که بدانید از چه چیزی بیشتر ترس دارید این مطلب را بخوانید.

فروردین: دیگران بگویند چه کاری باید انجام دهند

متولدین فروردین باید خودشان برای کارهایی که انجام می دهند تصمیم بگیرند و هرگز امر شدن را نمی پذیرند. اگر متولد فروردین کنترل کارهای خود را نداشته باشد کج خلق و عصبی می شود.

اردیبهشت: بی نظمی

می توان گفت روتین ثابت برای متولد اردیبهشت حکم اکسیژن دارد به طوری که بدون آن نمی تواند نفس بکشد. متولد اردیبهشت از تغییر هراس دارد و آن را با بی نظمی یکسان می داند. به عقیده او تغییر باعث پیشرفت نیست بلکه باعث ایجاد نارضایتی و شرایط نامساعد است.

خرداد: زندگی کسل کننده

متولد خرداد روحیه کنجکاوی دارد و به دنبال پیدا کردن راهی برای تفریح و سرگرمی است. اگر می خواهید یک خردادی را بترسانید او را با یک زندگی کسل کننده تهدید کنید.

تیر: ترک کردن

متولد تیر بسیار محافظه کار است و همیشه از ترک شدن می ترسند. اگر تصمیم دارید به او نزدیک شوید و رابطه ای را با او شروع کنید بهتر است قبل از هر اقدامی نظر او را بپرسید زیرا متولد تیر از این که هرگز به او بازنگردید هراس دارد.

مرداد: دوست داشته نشدن

متولد مرداد دوست دارد دیگران او را همانطور که هست دوست داشته باشند. اما اگر در عمق شخصیت او کنکاش کنید متوجه می شوید بزرگ ترین ترس او این است که دیگران دوستش نداشته باشند.

شهریور: بی ارزش بودن

متولد شهریور ترجیح می دهد شناخته نشود تا این که دیگران او را به چشم یک فرد سطح پایین ببینند. به علت این که همیشه دوست دارند بی عیب و نقص باشند بیش از حد تلاش می کنند.

مهر: جدا شدن

متولد به داشتن یار و شریک بسیار معتقد است و باورش این است که با دیگران بیشتر می توان به موفقیت رسید تا به تنهایی. این موضوع نه تنها به ازدواج بلکه به دوستی ها و همکاری ها هم مربوط می شود. از نظر متولد مهر هر شراکتی در آینده با جدایی مواجه می شود و هیچ رابطه ای دائمی نیست.

آبان: دائم مراقب بودن

متولد خرداد از این که دیگران از اسرارش با خبر شوند احساس بی ارزش بودن می کند و زندگی در جایی که تمام حرکاتش زیر نظر باشد برای او غیر قابل تحمل است.

آذر: زندگی کوته فکرانه

اشتهای متولد آذر در فرهنگ نامحدود است بنابراین اگر در یک مکان محدود زندگی کند که نتواند به ماجراجویی ها و کنجکاوی هایش بپردازد احساس ناامیدی می کند.

دی: پتانسیل تلف شده

متولدین دی ماه جاه طلب هستند. جاه طلب برای پول و شهرت. آن ها ارزش زمان را بیشتر از هر شخص دیگری می دانند. می دانند که چه توانایی هایی دارند و این زندگی همان چیزی است که می خواهند. آن ها هرگز به خاطر یک ساعت استراحت بیشتر رویاهای شان را تلف نمی کنند و این کابوس آن ها را بیشتر از هر چیزی هشیارتر می کند.

بهمن: محروم شدن

بهمن ماهی ها ترس از احساس عدم تعلق و محروم شدن دارند. به اعتقاد آن ها هیچکس مستحق نادیده گرفته شدن نیست.

اسفند: مرگ

از نظر متولدین اسفند ما انسان ها در دنیایی زندگی می کنیم که مرز بین مرگ و زندگی است و بزرگ ترین ترس آن ها ترس از مرگ است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها