رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 473075

گازگرفتگی ۱۵ نفر در مناطق زلزله‌زده

ساعت24-مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی از مسمومیت ۱۵ نفر از کارشناسان بنیاد مسکن مناطق زلزله زده شهرستان میانه خبر داد.

style="text-align:justify"> مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی از مسمومیت ۱۵ نفر از کارشناسان بنیاد مسکن مناطق زلزله زده شهرستان میانه خبر داد.

حافظ باباپور در تشریح این خبر اظهار کرد: تعدادی از مهندسان و کارشناسان تلاشگر بنیاد مسکن، شب گذشته در خانه‌ای که برای امدادرسانی بهتر، اجاره کرده بودند به دلیل متصاعد شدن گاز مونوکسید کربن از آبگرمکن و بخاری دچار مسمومیت شدند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه این ۱۵ نفر با هوشیاری چند تن از کارشناسان، توسط اورژانس ترکمنچای به بیمارستان میانه منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: این تعداد الان از بیمارستان هم ترخیص و حال همه‌گی مساعد گزارش شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی گفت: تمامی در و پنجره‌های این منزل به دلیل سردی و برودت هوا با نایلون پوشانده شده بود و راهی برای خروج گاز مونوکسید کربن وجود نداشت.

وی در خاتمه متذکر شد: محل اسکان کارشناسان و مهندسان بنیاد مسکن پس از این اتفاق به جای دیگری منتقل شد.

یکی از شاهدان عینی ماجرا نیز در این خصوص به ایسنا گفت: حوالی ساعت ۱:۳۰ بامداد که بی‌خوابی به سرم زده بود، شاهد بی‌حالی یکی از همکاران شدم که بدحال شده و بر روی هم کار دیگرمان افتاده و بیهوش شد.

وی اضافه کرد: اما همکارمان بر اثر ضربه ناشی از سقوط وی بیدار نشد و من متوجه شدم که دچار گازگرفتگی شده‌ایم در و پنجره‌ها را باز کرده و با اورژانس تماس گرفتم.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها