رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 479015

سرمایه گذاری پر سود و پر بازده در سبدگردان هدف

رپورتاژ تبلیغی / شرکت سبدگردان هدف به مدیریت آقای عباسعلی حقانی نسب یک شرکت سبدگردان رسمی و موفق فعال در بازار سرمایه می باشد

dir="RTL" style="text-align:right">شرکت سبدگردان هدف به مدیریت آقای عباسعلی حقانی نسب یک شرکت سبدگردان رسمی و موفق فعال در بازار سرمایه می باشد که دارای تحلیلگران حرفه ای و مجرب در امر سرمایه گذاری می باشد و با تحلیل و رصد مداوم بازار بورس برای تشخیص بهترین سهم ها، یک سرمایه گذاری پر سود و پر بازده را برای سرمایه گذاران به ارمغان می آورند

.

سرمایه گذاری پر سود و پر بازده در سبدگردان هدف

همه افراد به دنبال یک سرمایه گذاری پر سود، پر بازده و مطمئن هستند اما در این اوضاع بد اقتصادی و وجود تورم چه راهی را برای سرمایه گذاری باید انتخاب کنیم که هم ارزش سرمایه ما در برابر تورم موجود در جامعه حفظ شود و هم سود حداکثری در سایه حفظ اصل را به دست آوریم.

سرمایه گذاری در شرکت سبدگردان هدف بهترین راه سرمایه گذاری در بازار سرمایه

براساس آمار سال 98 مانند سالهای گذشته تاکنون بازار سرمایه بیشترین میزان بازدهی را در بین تمامی بازارها داشته و اگر افراد مجرد با ورود مستقیم به بازار سرمایه و یا از طریق صندوق و سبدگردان هدف وارد این بازار می شدند سود قابل توجهی به دست می آوردند.

سبدگردان هدف از سال 91 فعالیت خود را آغاز نمود و پیشرفت ها و سودهای چشمگیر آن تا به امروز بر کسی پوشیده نیست. افراد متخصص، آگاه و حرفه ای تیم این سبدگردان را تشکیل داده اند و با تحلیل های درست خود در انتخاب سهم های سودده بیشترین میزان سودآوری را برای سرمایه گذاران فراهم نمودند.

مدیریت حرفه ای آقای حقانی نسب در سبدگردان هدف

برای انتخاب سبدگردان مناسب باید به مدیریت آن توجه زیادی داشته باشید، مدیریت شرکت سبدگردان هدف بر عهده آقای عباسعلی حقانی نسب یکی از کارشناسان با سابقه و موفق در بازار سرمایه می باشد. ایشان بر پایه دانش و تجربه ی 20 ساله و حضور فعال در بازار سرمایه اقدام به راه اندازی و مدیریت سبدگردان هدف کرده اند و در طی این سال ها شعبات مختلف سبدگردان هدف را در سراسر کشور برای رفاه حال مشتریان خود افتتاح نموده اند.

تیم تحلیلگر شرکت سبدگردان هدف از افراد مجرب، حرفه ای و متخصص تشکیل شده است که به طور کامل بر تحلیل های بنیادی، تحلیل های تکنیکال، استراتژی های سرمایه گذاری و تکنیک های سرمایه گذاری تسلط کامل دارند.

بر این اساس میتوانند بهترین و سودده ترین سهام را برای سرمایه گذاری انتخاب و یک سرمایه گذاری پر سود و پر بازده را برای سرمایه گذاران فراهم نمایند.

خرید سهام برای هر سبد بر عهده مدیر آن سبد می باشد و مدیر سبد بر اساس سلیقه افراد و صلاح دید خود سهام مناسب را خریداری می نماید. شرکت سبدگردان هدف همیشه بر این تلاش بوده تا سود و بازدهی حداکثری را برای سرمایه گذاران فراهم نماید.

سود سبدگردان هدف در گرو سود شماست

موضوع مهمی که باید به استحضارتان برسانم این است که سود شرکت های سبدگردان در گرو سود شماست چون میزان کارمزد دریافتی شرکت سبدگردان هدف درصدی از سود مازاد بر سود بانکی کسب شده در سرمایه گذاری ها است.

درواقع اگر شرکت سبدگردان هدف نتواند برای سرمایه گذاران خود سودی بیشتر از سود بانکی به دست آورد درآمدی نخواهد داشت. پس تمام تجهیزات و تلاش خود را به کار میگیرد که سود حداکثری را برای سرمایه گذاران فراهم نمایند تا درآمد خود را افزایش دهد.

طراحی سبد به دلخواه شما در سبدگردان هدف

آقای حقانی نسب در یکی از مصاحبه های خود اشاره کردند که ما برای همه سلیقه ها میتوانیم سبد طراحی کنیم. برای فردی که قبلا در حوزه طلا سرمایه گذاری میکرده سبد طلا طراحی نماییم به این صورت که با 70درصد سرمایه او طلا و بقیه سرمایه را سهام های دیگر خریداری کنیم.

همچین اشاره کردند که سبدگردان هدف مانند یک هایپر مارکت مالی است که با توجه به سلیقه افراد برایشان سبد طراحی میشود.

پرطرفدارترین سبدهای سرمایه گذاری در سبدگردان هدف

4 مورد از پرطرفدارترین سبدهای سرمایه گذاری در سبدگردان هدف به صورت زیر می باشد:

  1. سبد با رسیک خیلی کم اطمینان
  2. سبد با ریسک کم آرامش
  3. سبد با ریسک متوسط ابتکار
  4. سبد با ریسک بالا اهرمی

سبد اطمینان هدف: یکی از کم ریسک ترین سبدها، سبد اطمینان هدف می باشد. در این سبد افراد با کمترین میزان ریسکی که تحمل میکنند سودی قابل ملاحضه به دست خواهند آورد. در سبد اطمینان هدف مدیر سبد درصد قابل توجه ایی از سرمایه در اوراق با سود ثابت سرمایه گذاری می شود و بخشی از سرمایه را نیز در سهام های کم ریسک سرمایه گذاری می کنند، اما با این وجود سود آن از سود بانکی بیشتر است.

سبد آرامش هدف: افراد با ریسک پذیری متوسط میتوانند در سبد آرامش هدف سرمایه گذاری نمایید. با توجه به ریسکی که در این سبد می پذیرید سود قابل قبول و خوبی هم به دست خواهید آورد. معمولا ترکیب پرتفوی این سبد با توجه به جریانات ریسک گریزی و سودگیری در بورس تغییر می کند. این سبد یکی از پر طرفدارترین سبدهای شرکت سبدگردان هدف می باشد.

سبد ابتکار هدف: سبد ابتکار هدف مناسب افرادی است که ریسک پذیری بالایی دارند و میخواهند با ریسک بالا، سود بالایی به دست آورند. در این سبد مدیر سبد ممکن است تمام سرمایه را سهام خریداری کند و اگر به صورت بلند مدت به آن نگاه کنید قطعا سود زیادی کسب خواهید کرد و پشیمان نخواهید شد.

سبد اهرمی هدف: سبد اهرمی هدف مخصوص افرادی است که ریسک پذیری بالا دارند و برای این سبد تا ۶۰ درصد اصل سرمایه وام (اهرم) درنظر گرفته میشود ولی سرمایه گذار سود و ریسک سرمایه گذاری با 1.6 اصل سرمایه خود را می پذیرد.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها