رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 479814

سپیده خداوردی به «شاه رگ» پیوست

ساعت24 - سپیده خداوردی جدیدترین بازیگری است که به سریال «شاه رگ» پیوسته است.

سپیده خداوردی
style="text-align:right">۴۰ درصد از تصویربرداری سریال تلویزیونی «شاه رگ»، به کارگردانی سیدجلال اشکذری و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی به تازگی در شهرک غزالی تهران به پایان رسیده است.

سپیده خداوردی به «شاه رگ» پیوست

ادامه تصویربرداری این سریال ۳۰ قسمتی که مدتی پیش در شهر تهران کلید خورده بود و به قلم کریم لک زاده به نگارش درآمده است، در بقیه لوکیشن‌های شهر تهران ادامه خواهد داشت.

همچنین سپیده خداوردی جدیدترین بازیگری است که به تازگی به سریال «شاه رگ» که روایت داستانی از دهه ۶۰ است و برای پخش از شبکه دوم سیما تولید می‌شود، پیوسته است.

سپیده خداوردی به «شاه رگ» پیوست

در سریال «شاه رگ» علاوه بر سپیده خداوردی، بازیگرانی چون: نیما رئیسی، عباس غزالی، مهدی سلوکی، سیروس گرجستانی، آزاده زارعی، امید روحانی، شادی کرم رودی، افسانه کمالی، عطا عمرانی، مژگان اخلاقی، حلیمه سعیدی و فریده سپاه منصور نقش آفرینی می‌کنند و اسامی سایر بازیگران این پروژه نیز در ادامه اعلام خواهد شد.

در خلاصه داستان «شاه رگ» آمده است: در سال‌های نا آرام پس ازانقلاب در سال ۶۰، گروه ویژه‌ای برای یک عملیات بزرگ فراخوانده شدند. این گروه مسئولیت بزرگی بر عهده دارند؛ چرا که عقربه‌های چندین بمب در تهران در حال حرکت است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها