رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 479924

ساکت الهامی: دست دژاگه شکست!

ساعت24-سرمربی تیم فوتبال تراکتور پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس به انتقاد از عملکرد داور بازی پرداخت.

style="text-align:justify">دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور از هفته هفدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۱۵ امروز یکشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با برتری ۲ بر صفر سرخپوشان تهرانی به پایان رسید. علی علیپور (۹) و وحید امیری (۵۵) برای پرسپولیس گل زدند.

ساکت الهامی که در این دیدار به دلیل اعتراض به داور با کارت قرمز از روی نیمکت اخراج شد با انتقاد از عملکرد داور گفت: اوساگونا بالای ۱۰ بار خطا کرد و هر بازیکنی را خواست زد. اشکان را زد و فکر می کنم الان کتفش شکسته باشد.

وی ادامه داد: داوری خوب نبود و ۱۱ اخطار داد که ما هم این بازی را از دست دادیم و هم پنج نفر هم برای بازی بعد محروم شدند.

الهامی ادامه داد: به پرسپولیسی ها تبریک می گویم اما واقعیت امر این است که از نظر آماری ما برتر بودیم. فوتبال است و باید برویم خودمان را برای بازی های بعدی آماده کنیم. ما فشارمان را از پشت تیم های دیگر برای صدرنشین برنمی داریم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: می توانستند برای این بازی داور باتجربه تری بگذارند. یکی از دلایلی که باعث شد این بازی به جنجال کشیده شود مدیریت نکردن بازی توسط داور بود.

دژاگه: کسی درباره انتخاب دایی از من سوال نپرسید/فحاشی؟ فوتبال همین است دیگر

کاپیتان تیم فوتبال تراکتور گفت: کسی درباره انتخاب دایی برای سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال از من سوال نپرسید.
اشکان دژاگه بعد از شکست دو بر صفر تراکتور مقابل پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: امروز دو تیم بزرگ بازی داشتند که هر کدام دوست داشتند برنده باشند؛‌هم ما در داخل زمین و هم هواداران در بیرون.

وی ادامه داد: فکر می کنم بازی خوبی بود اما متأسفانه نتوانستیم به امتیاز برسیم. امیدوارم در بازی‌های بعدی جبران کنیم.تا پایان لیگ بازی‌های زیادی مانده است و باید برای ادامه رقابت‌ها تمرکز کنیم تا امتیازات لازم را بگیریم. به امتیاز دیدار امروز هم احتیاج داشتیم اما بازی برد و باخت دارد.

کاپیتان تیم فوتبال تراکتور درباره فحاشی هواداران پرسپولیس گفت: فوتبال همین است دیگر چنین مسائلی پیش می‌آید.

دژاگه در خصوص درگیری با شجاع خلیل‌زاده در جریان بازی با پرسپولیس عنوان کرد:‌شجاع را خیلی وقت است می‌شناسم زمانی که به تیم ملی آمدم با هم بودیم و می‌دانم دوستش دارم موفق باشد.

وی درباره انتخاب سرمربی برای تیم ملی فوتبال گفت: مربیان بزرگی داریم و فدراسیون باید تصمیم بگیرد چه کسی سرمربی تیم ملی شود.

دژاگه در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود از بازیکنان تیم ملی برای انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی نظرسنجی شده است،‌گفت:‌کسی در این باره از من سوال نپرسیده است.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها