رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 480338

انگلیس تمامی پروازهای مستقیم چین را لغو کرد

ساعت24-به دنبال شیوع گسترده ویروس کرونا که شهرهایی از چین را به حالت قرنطینه درآورده است انگلیس تمامی پروازهای مستقیم این کشور را لغو کرد.

style="text-align:justify">به گزارش اسپوتنیک، به دنبال شیوع بیماری کرونا، شرکت هواپیمایی «بریتیش ایرویز» متعلق به انگلیس تمامی پروازهای مستقیم به و از چین را لغو کرد.

شرک بریتیش ایرویز در بیانیه‌ای که در این خصوص صادر کرده است، اعلام کرد: «به دنبال توصیه‌های وزارت امور خارجه انگلیس در خصوص تمامی پروازهای غیرضروری، همه پروازها را به و از سرزمین چین به حالت تعلیق درآورده‌ایم.»

در وب‌سایت این شرکت هواپیمایی در حال حاضر تنها پروازهای غیرمستقیم با توقف کوتاه مدت در میان راه در ژانویه و فوریه قابل دسترس است و تمامی پروازهای مستقیم از دسترس خارج شده‌اند.

ویروس کرونا که چندی پیش ناشناخته بود نخستین بار در اواخر ماه دسامبر (اوایل دی) سال گذشته میلادی در شهر ووهان مشاهده شد، اما به سرعت به شهرهای دیگر چین نیز گسترش یافت. آخرین آماری که در خصوص میزان آلودگی به این ویروس امروز (۹ بهمن) منتشر شده نشان می‌دهد بیش از ۶۰۰۰ نفر تاکنون به آن آلوده شده اند و ۱۳۲ نفر نیز بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند. تاکنون، به غیر از چین ۱۵ کشور دیگر نیز اعلام کرده‌اند موارد ابتلا به این ویروس را در کشور خود مشاهده کرده‌اند.

علائم ابتلا به این ویروس شامل سرفه، مشکل در تنفس و تب است که ممکن است در نهایت به یک ذات‌الریه مرگبار منجر شود. نگرانی‌ها زمانی زیاد می‌شود که سرایت این بیماری از انسان به انسان شیوع آن را تسریع می‌کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها