رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 483501

محدودیت ترافیکی در برخی معابر کشور

ساعت24-رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از اعمال محدودیت های ترافیکی در برخی جاده ها در راستای تسهیل در عبور و مرور خبرداد.

سرهنگ نادر رحمانی گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 30بهمن، تا ساعت 6 روز شنبه سوم اسفندماه از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است، همچنین در محور کرج-چالوس، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس ممنوع می باشد و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23 روز جمعه دوم اسفندماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل،‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا23 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

رحمانی ادامه داد: به دلیل انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه دوم اسفندماه اعمال محدودیت در محور کرج-چالوس در صورت نیاز فقط با اعلام مامورین پلیس راه در محل اعمال می شود در غیر این صورت تردد به صورت دو طرفه خواهد بود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در مورد وضعیت هراز نیز با بیان اینکه تردد کلیه تریلرها از محور هراز ممنوع می باشد افزود: تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت6 تا 24 روزهای پنج شنبه و جمعه دوم و سوم اسفندماه از محور هراز ممنوع است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها