رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 488894

تردد بین تهران و کرج محدودیت ندارد

ساعت 24- رئیس پلیس راه البرز با اشاره به اینکه تردد خودروهای غیربومی در روز ۱۲ و ۱۳ فروردین در استان البرز به طور کلی ممنوع است، توضیح داد: در صورت مشاهده تردد، ۵۰۰ هزار تومان جریمه برای راننده متخلف اعمال می‌شود.

سرهنگ رضا گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، محدودیت‌هایی برای تردد خودروهای غیر بومی در استان اعمال شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح زوج و فرد از درب منزل نیز گفت: محدودیت برای تردد خودروها فقط شامل خودروهای با پلاک سایر استان‌ها نیست بلکه شاهد اجرای طرح زوج و فرد از درب منزل برای خودروهای با پلاک کرج هم هستیم.

وی با اشاره به اینکه تردد خودروهای غیربومی در روز ۱۲ و ۱۳ فروردین در استان البرز به طور کلی ممنوع است، توضیح داد: در صورت مشاهده تردد، ۵۰۰ هزار تومان جریمه برای راننده متخلف اعمال می‌شود.

سرهنگ گودرزی در خصوص تردد بین تهران و کرج توسط شهروندان این دو کلانشهر هم گفت: در اعمال محدودیت ترافیکی که به واسطه شیوع ویروس کرونا صورت گرفته، تهران و کرج را به صورت استانی واحد در نظر گرفته‌اند و تردد خودروهای با پلاک تهران در کرج و بالعکس مانعی ندارد.

این مسئول افزود: اما رانندگان کرجی و تهرانی توجه داشته باشند تا اطلاع ثانوی باید به محدودیت اجرای طرح زوج و فرد توجه کنند چون در صورت تخلف جریمه خواهند شد.

رئیس پلیس راه البرز ادامه داد: در مجموع ۷۰ نقطه از مبادی ورودی استان شناسایی شده که در ۲۳ نقطه آن طرح غربالگری اجرایی می‌شود و ۴۷ نقطه دیگر هم با موانع فیزیکی مسدود شده و تردد از آنها امکان پذیر نیست.

وی در پایان از شهروندان درخواست کرد با انفصال زنجیره انتقال ویروس کرونا در منزل بمانند و همکاری لازم را برای اجرای طرح‌های درنظر گرفته شده داشته باشند تا شرایط در استان به حالت عادی بازگردد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها