رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 497019

مدرک تحصیلی نماینده فومن در مجلس یازدهم جعلی است؟

ساعت24-موسوی گفت: تاکنون هیچ یک از مراجع رسمی گزارشی پیرامون جعلی بودن مدارک منتخب شهرستان فومن به وزارت کشور اعلام نکرده‌اند.

سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور، با اشاره به آغاز به کار یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: در آستانه تشکیل و افتتاح یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستیم؛ به تمامی منتخبانی که موفق به کسب آرای مردم شدند تبریک می‌گویم و آرزو می‌کنم در انجام مسئولیت و رسالتی که بر عهده گرفته‌اند موفق باشند.

او افزود: روز چهارشنبه هفتم خرداد مجلس با سخنرانی وزیر محترم کشور افتتاح خواهد شد. پس از آن اعتبارنامه تمامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شعبه‌هایی که به منظور بررسی اعتبارنامه‌ها ایجاد می‌شود، مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و اگر شبهه‌ای پیرامون مدارک نمایندگان وجود داشته باشد توسط آنها در این شعبه‌ها بررسی می‌شود.

موسوی ادامه داد: نمایندگان محترم اگر صلاح دیدند می‌توانند از مراجع ذیصلاح استعلام کنند و به صحت اسناد و مدارک خود پی‌ ببرند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه آیا گزارشی درباره جعلی بودن مدرک تحصیلی منتخب شهرستان فومن به وزارت کشور ارسال شده است، گفت: تاکنون هیچ یک از مراجع رسمی گزارشی پیرامون جعلی بودن مدارک این منتخب به وزارت کشور اعلام نکرده‌اند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها