رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 497144

پیروانی: به زندگی در کنار کرونا عادت کنید/ همه بازیکنان پرسپولیس میمانند

ساعت24-مدیر تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این باشگاه پرقدرت به کارش در لیگ برتر ادامه می دهد و کاری به انصراف سایر تیم‌ها ندارد.

افشین پیروانی پس از جلسه با یحیی گل‌محمدی و مهدی رسول‌پناه اظهار کرد: گزارش کامل تمرینات عقب افتاده را به رسول‌پناه دادیم. اگر بخواهیم مشکلی به وجود نمی‌آید. نباید فاصله طبقاتی به وجود بیاوریم و فوتبالیست‌ها هیچ فرقی با بقیه یعنی مثلا کسانی که در نانوایی یا معدن کار می‌کنند ندارند. اگر قرار باشد همه سالم باشند، باید با یک چشم به همه نگاه کرد. هیچ‌کس نمی تواند تضمین دهد تا ۲ یا ۳ ماه دیگر کرونا برود یا واکسنش کشف شود. فکر می کنم اگر پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود، می‌توان این بیماری را کنترل کرد. باید زندگی کردن در کنار کرونا را یاد بگیریم.

وی درباره این که مدیران چند باشگاه علاقه‌ای به برگزاری ادامه لیگ ندارند گفت: مشکلات اقتصادی بی‌تاثیر نیست و باید به مدیران حق دهیم زیرا از فوتبال درآمدی ندارند. باید تابع قانون باشیم. قانون می‌گوید همه‌جا باز است و باید پیرو آن باشیم. من دیروز عکسی از هموطنانمان در شمال در تعطیلات عید فطر دیدم که از همه جا شلوغ‌تر بود. این که بگوییم فقط فوتبال کرونا دارد قشنگ نیست.

پیروانی درباره امکاناتی بهداشتی که می گویند او برای پرسپولیس فراهم کرده توضیح داد: زمانی که باید قرنطینه را رعایت می‌کردیم، وظیفه من بود که بروم دنبال شرکت‌های داخلی که وسایل ضدعفونی‌کننده داشتند و بدون کمک هیچ ارگان خاصی این وسایل را برای پرسپولیس فراهم کردیم. اگر تلاشی انجام شده به همت اعضای باشگاه بوده و سلامتی بازیکنان برای ما مهم بوده و به جای خانه نشستن به دنبال امکانات بهداشتی برای تمرین بازیکنان بوده است.

وی درباره قاطعیت نداشتن فدراسیون در برگزاری لیگ برتر گفت: فدراسیون وقتی رییس ندارد، بی‌تاثیر نیست که قاطع نیستند. آن‌ها باید قدرت خود را نشان دهند و ما هم باید حمایت کنیم. امسال، سال جام جهانی است و مگر می‌شود بدون تمرین به جام جهانی رفت. حتی در مسابقات بین‌المللی هم شما نمی‌توانی با این عذر که ۲ یا ۳ عضو از تیم چون کرونا دارند، ما در مسابقات شرکت نمی کنیم زیرا به راحتی تیم را جریمه و آن را حذف می کنند. متاسفانه بعضی باشگاه‌ها هم ساز خودش را می‌زنند و تعیین تکلیف می کند. نمی‌شود هر کسی دلش خواست اظهار نظر کند و تصمیم بگیرد و بلکه به ما به یک فدراسیون و سازمان لیگ قدرتمند احتیاج داریم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی ما و سپاهان را بدون تماشاگر کردند و همه گفتند که به خاطر پرسپولیس بود اما همه دیدیم که تمام جهان بازی‌ها بدون تماشگر برگزار شد. اکنون هم با همت سازمان لیگ تست کرونا از باشگاه‌ها گرفته می‌شود و الان هم مشخص شد که چند نفر کرونا دارند. اگر اجبار نمی‌شد، این کرونایی‌ها مشخص نمی‌شدند. یکسری از ترس اوت شدن و یکسری هم از ترس سهمیه نگرفتن می‌گویند فوتبال برگزار نشود. قانون می‌گوید تمام اصناف باز هستند و همه باید پیروی کنند و به یک فدراسیون و سازمان لیگ مقتدر باید آن را اجرا کنند. بعضی تیم‌ها می گویند برگزاری لیگ فقط به خاطر یک تیم خاص است اما باید فرقی بین پرسپولیس و سایر تیم‌ها باشد.

او درباره تمدید قرارداد با بازیکنان تصریح کرد: ما ۹ بازی در لیگ و ۲ بازی در جام حذفی داریم. این بازی‌ها برگزار خواهد شد و من همین جا به هواداران می‌گویم که بعد از این بازی‌ها تمام بازیکنان در پرسپولیس می مانند و خیلی از بازیکن‌ها نیز دلشان می‌خواهد در پرسپولیس بازی کنند.

پیروانی در خصوص نامه چهار باشگاه لیگ برتری مبنی بر انصراف باشگاه‌ها از لیگ و شکایت به فیفا عنوان کرد: این دوستان هم نظراتشان را گفتنند اما نظر پرسپولیس این است که با قدرت در لیگ ادامه می دهیم تا قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شویم.

وی درباره کادر فنی تیم ملی و وضعیت کریم باقری گفت: او از مربی های بزرگ است و با پرسپولیس قرارداد دارد. او عاشق پرسپولیس است و هر پیشنهادی بیاید او در تیم می ماند. به شایعات توجه نکنید و به آن نپردازید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها