رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 498654

سفیر افغانستان مسبب حادثه یزد را معرفی کرد

ساعت 24-سفیر افغانستان در تهران پس از دیدار با مقامات استانداری یزد در پی حادثه جان باختن اتباع افغان گفت: ما باور داریم که مسبب این حادثه راننده و باند قاچاقچی انسان‌هاست.

laquo;عبدالغفور لیوال» سفیر افغانستان در ایران که در پی حادثه آتش‌سوزی خودروی حامل اتباع افغان به یزد سفر کرده اظهار داشت: ما باور داریم که مسبب این حادثه راننده و باند قاچاقچی انسان‌هاست.

وی گفت: دوستان در استانداری یزد وعده دادند که این موضوع جدا پیگیری خواهد شد و راننده شناخته شده و به مراجع قضایی سپرده شده تا راننده دستگیر شود به‌دلیل این حادثه و فرارش مجازات شود.

لیوال افزود: مناسبات دوکشور برای ما مهم است؛ نباید این حوادث تلخ باعث تیرگی روابط دو کشور همسایه، دوست، مسلمان و همزبان و دارای مناسبات تاریخی شود.

سفیر افغانستان در تهران ادامه داد: از جمهوری اسلامی ایران به‌دلیل میزبانی از مهاجرین افغانستان و به‌خصوص از استان یزد و همکاران در استانداری به‌خاطر اینکه ما تعدادی مهاجر در اینجا داریم که به آنها در بخش‌های آموزشی و دانشجویی رسیدگی می‌شود قدردانی می‌کنیم.

وی همچنین با اشاره به اشتغال شماری از مهاجرین افغانستانی در یزد و توجه این استان به مهاجرین قدردانی کرد.

به گزارش فارس، در حادثه برخورد خودروی حامل اتباع غیرمجاز با گاردریل و به دنبال آن آتش‌سوزی در اثر استفاده از سیستم احتراق خودرو سبب کشته شدن ۳ نفر و مجروح شدن ۸ نفر دیگر شد.

در همین راستا «عبدالغفور لیوال» سفیر جمهوری اسلامی افغانستان در تهران روز گذشته از مجروحان سانحه آتش‌سوزی خودروی در شهر یزد جمهوری اسلامی ایران، عیادت کرد و از نزدیک روند درمان و سلامتی آنها را جویا شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها