رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 502561

روز پرنوسان در بورس

ساعت24-شاخص بورس روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت به طوری که در ساعات ابتدایی معاملات از مرز یک میلیون و ۶۴۵ هزار واحد عبور کرد اما روندی نزولی به خود گرفت و در نهایت در رقم یک میلیون و ۶۱۸ واحد ایستاد.

شاخص کل بورس با ۵۹۱۹ واحد رشد، رقم یک میلیون و ۶۱۸ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن ۱۹۹۴ واحد کاهش یافت و در رقم ۴۶۴ هزار و ۳۵۱ واحد ایستاد.

معامله‌گران این بازار امروز دو میلیون معامله انجام دادند که ۲۴۱۳ میلیارد ریال ارزش داشت.

پالایش نفت اصفهان، گسترش نفت و گاز پارسیان، گروه مپنا، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت تهران و س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل فقط بانک ملت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

در این بازار بانک‌های ملت و تجارت، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان، ملی صنایع مس ایران، گسترش سرمایه‌ گذاری ایران خودرو و گلوکزان نمادهای پربیننده بودند.

شاخص کل فرابورس نیز ۱۲ واحد کاهش یافت و رقم ۱۶ هزار و ۹۸۷ واحد را ثبت کرد.

معامله‌گران این بازار یک میلیون معامله به ارزش ۷۶ هزار و ۱۳۴ میلیارد ریال انجام دادند.

هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، سهامی ذوب‌آهن اصفهان و فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل سنگ آهن گوهرزمین، بیمه پاسارگاد، پتروشیمی زاگرس و بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

لیست نمادهای پربیننده این بازار از سهامی ذوب‌آهن اصفهان، گروه صنایع کاغذ پارس، بانک دی، سیمان لار سبزوار، پتروشیمی تندگویان، گروه سرمایه‌ گذاری میراث فرهنگی و کشت و صنعت شهداب ناب خراسان تشکیل شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها