رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 502940

تغییر نام قبوض برق چگونه است؟

ساعت24- معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق تهران خدمات تغییر نام قبوض را به صورت غیر حضوری انجام دهند.

برق
مسعود عزیزی با بیان اینکه در سایت شرکت توزیع برق تهران در قسمت میز خدمت تمامی فرایندها که شامل ۲۸ فرایند کلی درنظر گرفته شده از طریق روش غیر حضوری قابل پیگیری است، اظهار کرد: افراد می‌توانند با مراجعه به سایت و بارگذاری اطلاعات و مدارک لازم فرایند کار را انجام دهند و نیاز به مراجعه حضوری نیست.

وی با بیان اینکه پرداخت‌ها نیز از طریق اینترنت انجام می‌شود و افراد می‌توانند از طریق مراجعه به قسمت پیگیری و با ارائه شماره درخواست و کد ملی روند کار خود را پیگیری کنند و از جزئیات مطلع شوند، تاکید کرد: شماره کارشناس نیز برای افراد نمایان می‌شود و افراد می‌توانند به طور کامل فرایند کار را به طور غیر حضوری انجام دهند.

معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با بیان اینکه تمام کارها، خرید، فروش و خدمات پس از فروش همگی از طریق اینترنت و خدمات غیر حضوری قابل انجام است، گفت: مشترکان می توانند از طریق سایت اقدام به امضا قرارداد نیز کنند و تمام زیرساخت‌ها برای ارائه خدمات غیر حضوری انجام شده است.

عزیزی با اشاره به بیمه حوادث مندرج در قبوض نیز گفت: با بیمه کوثر قراردادی در همین راستا منعقد شده و در صورتی که خسارتی وارد شود، بخشی از خسارت توسط بیمه کوثر پرداخت خواهد شد، معمولا اگر مشکل جانی نیز وجود داشته باشد، قسمتی از هزینه پرداخت می‌شود و بعضا دیده شده که تا دو میلیون تومان نیز برای وسایل برقی پرداخت خسارت صورت گرفته است.

چگونه درخواست خود را ثبت کنید

بر اساس اعلام شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ مدارک مورد نیاز جهت ثبت درخواست تغییر نام قبوض شامل تصویر کارت ملی، تصویر پشت وروی سند تک برگ ویا صلح نامه محضری برق ویا تصویر سند دفترچه ای به همراه بنچاق محضری ویا وکالت محضری معتبر می‌شود.

در صورت وجود ابهام در مراحل ثبت می توانید با اپراتورهای سامانه ۱۵۲۱ در ساعات اداری تماس حاصل فرمایید، پس از ثبت درخواست، کلیه مراحل درخواست در سایت شرکت و در منوی میز خدمت الکترونیکی ودر بخش پیگیری خدمات الکترونیکی واز طریق وارد کردنشماره پیگیری وکد ملی جنابعالی قابل رویت است، مراحل انجام کار پس از ثبت درخواست از طریق پیامک به شماره تلفن همراه اعلام شده توسط جنابعالی اطلاع رسانی می شود. لازم است تا از متصل بودن جریان برق اشتراک تغییر نام شده به ملک خود اطمینان حاصل فرمایید.

الزامات قانونی

متقاضی ضمن پذیرش مسئولیت درستی اطلاعات و مستندات ارسالی، متعهد به ارائه اصل مدارکی که از طریق سامانه ارسال کرده است لذا اوراقی که توسط متقاضی ارسال می شود باید در زمان بازدید کارشناسان شرکت توزیع، با اصول آنها مطابقت کند. بدیهی است مسئولیت صحت مدارک ارسالی بر عهده متقاضی بوده و عدم مطابقت اصول اسناد مذکور با آنچه که در سامانه درج گردیده، موجب مردود شدن درخواست می شود.

متقاضی متعهد می شود اطلاعات خود را هنگام استفاده از خدمات الکترونیک در سامانه ثبت نام الکترونیک به‌طور صحیح و منطبق با واقعیت درج و ارسال و در صورت تغییر هر یک از اطلاعات ارائه شده فورا نسبت به انجام تغییرات و به روزرسانی آن اقدام کند. بدیهی است مسئولیت صحت اطلاعات ارسالی از سوی متقاضی به‌عنوان ذینفع، از هر حیث بر عهده نامبرده است.

متقاضی متعهد به پذیرش کلیه مقررات و آیین نامه تکمیلی تعرفه‌های برق بوده و مکلف به رعایت دستور العمل‌های موجود در خصوص انشعاب برق است، متقاضی متعهد می‌شود در حفظ اطلاعات مربوط به کد پیگیری و رمز اختصاصی خود کوشا بوده و از ارائه آن به دیگران خودداری کند. بدیهی است مسئولیت کلیه اقدامات صورت گرفته از طریق این سامانه بر عهده صاحب شناسه است.

این درخواست تا مرحله اخذ کد پیگیری، به منزله پذیرش درخواست توسط شرکت توزیع برق نبوده و پس از تأیید و اعلام موافقت‌های لازم و صدور فیش و پرداخت فیش صادره از سوی متقاضی ظرف مهلت مقرر، درخواست وی پذیرش می شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها