رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 503028

رسول‌پناه: یک خط هم از برانکو شکایت نکردیم

ساعت24- سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: برخی‌ می‌گویند پرسپولیس علیه برانکو 1300 صفحه شکایت نوشته در حالی که یک خط هم شکایت نکرده است.

مهدی رسول‌پناه درباره به دست آوردن سلامتی خود پس از ابتلا به ویروس کرونا اظهار داشت: خوشبختانه با دعای خیر مردم و به لطف خداوند سلامتی من برگشت.

*درباره کالدرون منتظر ابلاغ رای بودیم

وی درباره محکوم شدن باشگاه پرسپولیس به پرداخت بیش از 750 هزار دلار به گابریل کالدرون و دستیارانش توضیح داد: همانگونه که پیش این مصاحبه کردم درباره پرونده کالدرون منتظر صدور رای بودیم و این رای روز گذشته به ما ابلاغ شد.

* برای پرداخت طلب کالدرون 5 روز تاخیر صورت گرفت

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره احتمال تجدید نظرخواهی این باشگاه در دادگاه CAS نسبت به پرونده کالدرون گفت: این موضوع یک روند قضایی است، متاسفانه در پرداخت دستمزد کالدرون 5 روز تاخیر افتاد و همین موضوع برای ما مشکل درست کرد. وقتی کالدرون روز اول ژانویه اعلام فسخ کرد برای پرداخت دستمزد اولیه‌اش 20 روز مهلت داشتیم و می‌توانستیم با او به توافق برسیم اما متاسفانه پرداخت پول او تا 25 ژانویه به تاخیر افتاد و منجر به صدور این حکم شد.

*کالدرون اعلام کرده امکان تفاهم وجود دارد

رسول‌پناه درباره منابع مالی باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات کالدرون و دستیارانش گفت:‌ ما قرار است به زودی با کالدرون صحبت کرده و انشاالله به توافق می‌رسیم. خودش هم اعلام کرده امکان تفاهم وجود دارد.

* به برانکو بی مهری شد

وی درباره اینکه آیا بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس سبب نمی‌شود کالدرون هم مانند برانکو با پرسپولیس دچار چالش‌های اساسی شود، بیان کرد: برانکو مربی بزرگی است که به گردن پرسپولیس حق دارد اما واقعا به برانکو بی‌مهری شد. باشگاه باید در زمان مقرر مطالبات برانکو را پرداخت می‌کرد که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

*یک خط هم از برانکو شکایت نکردیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به لایحه 1300 صفحه ای این باشگاه در پرونده برانکو ادامه داد: باید بگویم ما به هیچ وجه یک خط هم از برانکو شکایت نکردیم ولی برخی‌ها که نسبت به لایحه 1300 صفحه اطلاعات حقوقی نداشتند صحبت‌های دیگری کردند. باید مدارک مربوط به پرونده برانکو و 3 دستیارش را 6 سری کپی کرده و به دادگاه CAS می‌فرستادیم. در این حالت رسیدن به لایحه 1330 صفحه ای برای 4 نفر طبیعی است. برانکو و دستیارانش 4 نفر هستند و اگر مدارک آنها را 6 بار کپی کرده و به دادگاه CAS می‌فرستادیم چنین عددی درمی‌آید. برخی‌ها می‌گویند پرسپولیس علیه برانکو 1300 صفحه شکایت نوشته در حالی که یک خط هم شکایت نکرده است.

رسول پناه عنوان کرد: چهار نفر هم باشیم این عدد در می آید. دیدم بعضی ها شیطنت کردند که ما 1300 صفحه شکایت کردیم اما ما یک خط هم از ‌آن‌ها شکایت نکردیم. چیزی که دادگاه CAS‌ از ما خواست به عنوان لایحه کپی و ارسال کردیم.

* در مورد فولاد و استقلال باید ملاحظاتی انجام می‌شد

وی در مورد شرایط لیگ و آینده پرسپولیس گفت: در مدتی که مبتلا به کرونا بودم دورکاری داشتم و امرو پرسپولیس را رتق و فتق می کردم. در مورد اتفاقی که برای استقلال و فولاد افتاده باید ملاحظاتی انجام می‌شد. الحمدالله برای پرسپولیس این اتفاق نیفتاد. فکر می‌کنم با 2 -3 بازی دیگر قهرمانی مسجل می شود. متولی ادامه یا توقف لیگ، سازمان لیگ است و هرچه بگوید ما هم تمکین می‌کنیم.

*عضو هیات مدیره استقلال بی تجربگی کرده است

رسول پناه در مورد اظهارات عضو هیات مدیره استقلال در مورد خرید جام از منیریه، عنوان کرد: هم افشین پیروانی جواب ایشان را داد هم دوستان دیگر. صلاح نبود او چنین حرفی را بزند و علت این حرف را نمی دانم. حجت نظری عضو شورای شهر است. چون تازه وارد هیات مدیره شده بی تجربگی کرده است.

* از نظر کارشناسی ارزش ورزشگاه کاظمی خیلی بیشتر از ورزشگاه استقلال است

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت ورزشگاه‌های این تیم، تصریح کرد: باید عرض کنم در بحث خصوصی سازی قرار شد دو ورزشگاه به نام پرسپولیس و دو ورزشگاه به نام استقلال باشد. ورزشگاه درفشی فر مشکلاتی داشت و توانستیم با پیگیری خواجه‌وند سند آنجا را بگیریم. قرار است به نام باشگاه شود و در مراحل سند زدن است. استقرار مکانی درفشی فر قابل مقایسه با هیچ ورزشگاهی نیست. ورزشگاه با ارزشی است که احیا شده و از لحاظ کارشناسی قیمت بالایی دارد.

وی افزود:ورزشگاه شهدای گمنام را هم به ما دادند که موقعیت خاص خودش را دارد. ورزشگاه شهید کاظمی هم اوقافی است و سند ندارد. ارزش شهدای گمنام بالاتر از کاظمی است اما حق انتفاع از شهید کاظمی را هم داریم. در اصل دو ورزشگاه به طور ثابت برای پرسپولیس و دو ورزشگاه هم برای استقلال است. یک ورشگاه هم با حق انتفاع یعنی شهیدکاظمی برای پرسپولیس و امام رضا(ع) برای استقلال است. از لحاظ کارشناسی، ورزشگاه پرسپولیس خیلی با ارزش‌تر است.

*بازیکنان هفتاد درصد مطالباتشان را گرفته‌اند

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص حضور حسینی در محل باشگاه و عقب افتادن پرداخت پاداش بازیکنان عنوان کرد:تا الان در حدود 70 درصد دستمزد بازیکنان پرسپولیس پرداخت شده و پاداش‌های آنها امروز به حساب آنها واریز شده است. برخی بازیکنان مطالباتی از بابت پاداش‌های دوره قبل از باشگاه طلب دارند که من دستور پرداخت آن را هم صادر کردم.

* بیرانوند از صحبت‌های مدیر مالی برداشت اشتباه کرده است

وی در خصوص اینکه ظاهرا در باشگاه به بیرانوند عنوان کردند اگر پرسپولیس دوم شود به بازیکنان پاداش داده می‌شود گفت:به نظر من این برداشت اشتباه بوده و چنین نقل قولی صورت نگرفته است. این موضوع را پیگیری کردم و مدیر مالی باشگاه اعلام کرد چنین صحبتی با بیرانوند نکرده است.

*از استوکس شکایت رسمی کردیم

رسول پناه در خصوص وضعیت اوساگونا و استوکس عنوان کرد: برای اوساگونا هنوز نتوانستیم بلیت تهیه کنیم. در مورد استوکس نیز نامه رسمی به مدیر حقوقی باشگاه زدیم که از این بازیکن شکایت رسمی صورت بگیرد.

* بیرانوند بازیکن آنتورپ است

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص جدایی علیرضا بیرانوند از این تیم خاطر نشان کرد: دقیقا همینطور است. با توجه به مکاتباتی که با باشگاه آنتورپ داشتیم اعلام کردیم وی از 11 تیر بازیکن تیم شما محسوب می‌شود و حق و حقوق این بازیکن بر عهده آنها است. منتظر هستیم تا مقدمات سفر بیراوند حل فراهم شود. بیرانوند بازیکن بزرگ کشورمان است که از این پس در خدمت باشگاه بلژیکی خواهد بود.

* بابت اینستاگرام پرسپولیس تذکر کتبی دادیم

وی در خصوص انتقاداتی که از نحوه فعالیت صفحه اینستاگرام باشگاه پرسپولیس می‌شودو این نوضع فعالیت صدای خیلی‌ها را درآورده است گفت: ما حق تبلیغات در ایسنتارگام باشگاه را به شرکت آتیه داد پرداز واگذار کردیم و آنها هم به یک شرکت دیگر واگذار کرده‌اند.البته یک سری مسائل وجود داشت که باعث نگرانی هواداران شد که ما این مساله را به صورت کتبی تذکر دادیم که این مساله حل و فصل شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها