رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 503302

اختلاف بایدن و ترامپ ۴ درصد شد

ساعت 24-نتایج نظرسنجی جدید پایگاه هیل و هریس ایکس نشان می‌دهد، معاون رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا با چهار درصد اختلاف از دونالد ترامپ پیشتاز است.

نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد، ۴۳ درصد از رای‌دهندگان ثبت‌نام شده گفتند که اگر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا امروز برگزار شود، به جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها رای می‌دهند. ۳۹ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی ۳ و ۴ ژوئیه هم نظر مشابهی درباره ترامپ داشتند.

پنج درصد از رای‌دهندگان هم به شخص دیگری تمایل داشتند. پنج درصد دیگر هم گفتند که قصد ندارد در انتخابات رای بدهند و این میزان از نظرسنجی ماه گذشته یک درصد رشد نشان می‌دهد. هشت درصد رای‌دهندگان همچنان مردد هستند که نسبت به ماه گذشته یک درصد کاهش دارد.

براساس نتایج نظرسنجی پایگاه هیل و هریس ایکس، پیشتازی بایدن از ترامپ که ماه گذشته ۱۰ درصد بود، کاهش یافته است. یکی از تحلیلگران این نظرسنجی می‌گوید: به اعتقاد من پیشتازی چهار درصدی نگران‌کننده است.

نظرسنجی تازه یواس‌ای تودی-سافولک نشان می‌دهد، نیمی از حامیان ترامپ گفته‌اند که "بسیار مشتاق" هستند که به این رئیس‌جمهوری آمریکا رای بدهند، در حالیکه ۲۷ درصد از حامیان بایدن چنین احساسی داشتند. نظرسنجی نیویورک‌تایمز-سیه‌نا کالج در اوایل ژوئن هم شکاف مشابهی را در میزان اشتیاق رای‌دهندگان در ایالت‌های کلیدی نشان داد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها