رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 503381

2 کشته به دلیل بروز اختلاف بر سر یک سگ

ساعت 24 -پلیس ایالت فلوریدا اعلام کرد کشته شدن یک مرد و دختر ۱۱ ساله او در این ایالت به دلیل بروز اختلاف بر سر یک سگ رخ داده است.

style="text-align:justify">پلیس بندر لوسی در این ایالت آمریکا روز چهارشنبه در یک نشست خبری اعلام کرد که در تماس یک شهروند با سامانه ۹۱۱ گزارش تیراندازی دریافت کرده است. ماموران پلیس بعد از مراجعه به محل گزارش، دریافتند که یک مرد ۸۲ ساله با مراجعه به خانه همسایه خود شروع به تیراندازی کرده است. این مرد ۸۲ ساله که رونالد دلسرو نام داشت پس از مراجعه به منزل الکساندر هانسمن شروع به تیراندازی به سوی او و خانواده‌اش می‌کند.

دختر کوچک مقتول بعد از آنکه قاتل به خانه‌ آنها آمده به پلیس زنگ می‌زند و از آنها کمک می‌خواهد.

این دختر در تماس با اداره پلیس می‌گوید: «کسی به خانه ما آمده و در حال تیراندازی است. فکر می‌کنم او پدر و مادر من را کشته است. فکر می‌کنم او تمام اعضای خانواده ما را کشته است.»

وقتی ماموران پلیس به محل حادثه می‌رسند قاتل هنوز در طبقه دوم خانه مقتول حضور داشته است. ماموران پلیس و رونالد دلسرو به سمت یکدیگر شلیک می‌کنند؛ در اثر این تیراندازی‌ها دو گلوله به بازو و سینه مامور پلیس اصابت می‌کند که به دلیل پوشیدن جلیقه ضد گلوله، این مامور پلیس صدمه جدی نمی‌بیند و پس از اندکی مراقبت، از بیمارستان مرخص می‌شود. دلسرو ۸۶ ساله اما در این درگیری‌ها کشته می‌شود. ۴ نفر از اعضای خانواده که در زمان حادثه در منزل بوده‌اند موفق شده‌اند از محل فرار کنند.

ماموران پلیس متوجه شدند که آلکساندر هانسمن ۵۶ ساله و دختر ۱۱ ساله‌اش با شلیک گلوله‌های رونالد دلسرو به قتل رسیده‌اند. دلسرو با دو کلت کمری این جنایت را انجام داده است.

بررسی‌های پلیس نشان داد که ماجرا به اعتراضات همسایه‌های آقای دلسرو به سگ او مربوط بوده است. پس از شکایت خانواده هانسمن از حملات رکسی، سگ آقای دلسرو، اداره کنترل حیوانات برای بررسی اوضاع در تاریخ ۴ مارس به منزل دلسرو و هانسمن می‌آید.

خانواده هانسمن مدعی می‌شوند که «رکسی» چند بار اعضای خانواده هانسمن را گاز گرفته است. به همین منظور یک جلسه دادرسی در تاریخ ۵ مه برگزار شد که در آن آقای دلسرو حضور پیدا نکرد.

در نهایت در تاریخ ۱ ژوئیه اداره کنترل حیوانات اعلام کرد «رکسی» حیوانی خطرناک ارزیابی می‌شود و به این ترتیب آقای دلسرو در این پرونده شکست خورد.

دلسرو ۸۲ ساله که از این نتیجه عصبانی بود برای انتقام، روز چهارشنبه ۸ ژوئیه وارد خانه هانسمن می‌شود و با تیراندازی این جنایت هولناک را رقم می‌زند.

یورونیوز

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها