رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 503520

ایبراهیموویچ: من بازیکن لیگ اروپا نیستم

ساعت24-مهاجم میلان اعلام کرد که بازیکن لیگ اروپا نیست و تیمش نیز به این رقابتها تعلق ندارد.

به نقل از فوتبال ایتالیا، زلاتان ایبراهیموویچ در یک مصاحبه درباره آینده اش صحبت کرد. مهاجم میلان گفت: اگر شرایط این چنین باشد خیلی احتمال کمی دارد فصل آینده من را در میلان ببینید. در واقع من مجانی برای این تیم بازی می کنم.

ستاره سوئدی افزود: ایبرا برای بدست آوردن عنوانی بازی می کند یا در خانه می ماند. به من گفتند در آمریکا بازنشسته شوم که خیلی آسان است. به همین خاطر به میلان برگشتم. من بخاطر علاقه ام در اینجا هستم چون در حقیقت مجانی برای میلان بازی می کنم. بحران کرونا همه چیز را متوقف کرد و به این موضوع فکر کردم که شاید باید از فوتبال خداحافظی کنم.

زلاتان در ادامه اظهار کرد: خوشبختانه به میادین برگشتیم. دچار مشکل جسمانی شدم اما پس از دو روز آماده بازگشت به میادین بودم. ایبرا این چنین است. با این حال به من گفتند کمی صبور باشم و عجله نکنم.

مهاجم ۳۸ ساله درباره علاقه اش به فوتبال گفت: ایبرا متولد شده است تا فوتبال بازی کند و همچنان در فوتبال بازی کردن بهترین است. باید دید در دو ماه آینده چه احساسی خواهم داشت. شرایط باشگاه هم باید در نظر گرفت. اگر وضعیت به همین شکل باقی بماند به احتمال زیاد در میلان نخواهم ماند. ایبرا بازیکن لیگ اروپا نیست و میلان تیمی نیست که به لیگ اروپا تعلق داشته باشد.

ستاره میلان در پایان اظهار کرد: ایبرا اینجاست. من باید اینجا باشم در غیر اینصورت هوادارانم را از دست می دهم. نمی دانم بعد از میلان باشگاه دیگری هم خواهد بود یا نه. هرگز نخواستم درها را بخاطر فرصت ها ببندم. تنها به تیم دیگری ملحق خواهم شد که بتوانم کنترلی داشته باشم. جایی نمی روم که حرف ها ارزش نداشته باشند. هنوز شور زیادی برای کاری که انجام می دهم دارم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها