رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 504253

محمود عباس برای اسرائیل شرط گذاشت

ساعت 24- رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین که چندی پیش تل‌آویو را تهدید به لغو توافق‌ها کرده بود، اعلام کرد که به محض توقف طرح «الحاق» کرانه باختری، فلسطین آماده ورود به مذاکرات است.

laquo;محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، شامگاه روز سه‌شنبه، در تماسی تلفنی با «بوریس جانسون» نخست‌وزیر بریتانیا اعلام کرد که فلسطین به محض توقف طرح «الحاق»، آماده مذاکره با تل‌آویو است.

به گزارش خبرگزاری رسمی فلسطین «وفا»، محمود عباس در این تماس نخست‌وزیر بریتانیا را در جریان آخرین تحولات سیاسی فلسطین بویژه طرح اشغال کرانه باختری قرار داد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در ادامه ضمن تشکر از موضع بریتانیا در حمایت از برقراری صلح در فلسطین و رد طرح اشغال خاک فلسطین، از بریتانیا خواست که در این راستا تلاش خود را به کار گیرد.

محمود عباس همچنین در تماس یادشده اعلام آمادگی کرد که «به محض توقف الحاق، بر پایه مشروعیت بین‌المللی و با نظارت کمیته چهارگانه بین‌المللی (آمریکا، سازمان ملل، اتحادیه اروپا و روسیه) و با مشارکت چند کشور دیگر، وارد مذاکرات شود».

این درحالی است که محمود عباس به دنبال اعلام طرح اشغال کرانه باختری از سوی رژیم صهیونیستی هشدار داده بود که در صورت اجرا شدن طرح الحاق، تمام توافق‌های خود را تل‌آویو لغو خواهد کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها