رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 508455

فرناندس: قهرمانی در لیگ اروپا برای یونایتد مهم است

ساعت24-هافبک پرتغالی منچستریوناتید عنوان کرد این تیم به دنبال قهرمانی در لیگ اروپا است.

به نقل از دیلی تلگراف، منچستریونایتد روز یک‌شنبه برای حضور در فینال لیگ اروپا با سویا روبه‌رو می‌شود و با حذف از جام حذفی و جام اتحادیه در مرحله نیمه نهایی این فصل امیدوار است این بار خوش شانس باشد.

برونو فرناندس، هافبک منچستریونایتد می‌گوید موفقیت لیگ اروپا می‌تواند به عنوان مقدمه‌ای برای قهرمانی در لیگ برتر فصل آینده عمل کند. در همین رابطه هافبک گلزن منچستریونایتد گفت: "لیگ برتر یکی از اولویت‌های قهرمانی است که می‌خواهیم برنده شویم و فکر می‌کنم قهرمانی در لیگ اروپا برای ذهنیت کسب قهرمانی و نبرد با باشگاه‌های برتر خوب است. برای فصل بعد، اگر ما بتوانیم لیگ اروپا را برنده شویم، مهم خواهد بود. کسب قهرمانی بسیار مهم است زیرا هر بازیکن باید درک کند که چگونه برای منچستریونایتد یک قهرمانی به‌دست می‌آوریم. برای مربی و برای بازیکنان مهم است زیرا فکر می‌کنم ما تا الان خیلی خوب کار کرده‌ایم و فکر می‌کنم اگر ما با یک قهرمانی فصل را تمام کنیم‌ عالی نخواهد بود، اما سال خوبی برای ما خواهد بود. اکنون خوب تمام کردن می‌تواند باعث شروع خوبی برای فصل آینده باشد.

یونایتد پیش از این با حضور در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر جواز صعود به لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده است.

او در ادامه گفت: برای قهرمانی در لیگ باید با ذهنیت خوب شروع کنیم. ما می‌دانیم که برای یک باشگاه بزرگ با آرزوهای بزرگ بازی می‌کنیم هم‌چنین بازیکنان آرزوهای بزرگی دارند و باید چند جام کسب کنیم. باید یاد بگیریم برای قهرمانی فقط تلاش کافی نیست. باید جنگید.

این هافبک پرتغالی در پایان گفت: فکر می کنم ما بازیکنان جوان خوبی داریم اما وقتی به تیم اول می‌رسید سن فقط یک عدد است. شما باید بهترین تلاش خود را بکنید و به تیم کمک کنید. اگر یک مهاجم هستید، باید گل بزنید و اگر مدافع هستید باید خود را نشان دهید.این مربوط به ذهنیت است و افراد بزرگتر باید ذهنیت خوبی را به جوانترها منتقل کنند. این با قهرمانی به دست می‌آید و فکر می‌کنم ذهنیت در این باشگاه مربوط به پیروزی در هر بازی باشد مهم نیست که مقابل شما چه کسی بازی کنید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها