رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 508478

انتقام‌گیری اینترنتی از شوهر سابق

ساعت 24-رئیس پلیس فتای استان اردبیل از شناسایی زنی که به‌دلیل اختلاف مالی اقدام به هتک حیثیت همسر سابق خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ علی قهرمان طالع گفت: با مراجعه اعضای یک خانواده و شکایت درباره اینکه شخص یا اشخاصی اقدام به ارسال درخواست دوستی در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های مختلف به همه اعضای خانواده کرده و پس از برقراری ارتباط با توهین، اهانت و تهدید، عکس‌های شخصی پدر خانواده را به همراه یک زن ارسال می‌کنند، درخواست رسیدگی به آن را اعلام کردند.

او در ادامه افزود: کارآگاهان پلیس فتا با جمع‌آوری همه مستندات و پس از بازجویی از تک تک اعضای خانواده و همچنین اقدامات فنی و پلیسی به سرنخ‌های جالبی رسیدند و به سه نفر مظنون شده که با هماهنگی لازم متهمان برای توضیحات به پلیس فتا دعوت شدند. رئیس پلیس فتای استان اردبیل عنوان کرد: مأموران سایبری با ترفندهای خاص و ارائه مستندات دیجیتال متهمان را غافلگیر کرده و آن‌ها به جرم خود اعتراف و عنوان کردند یکی از متهمان مدت کوتاهی همسر صیغه‌ای پدر خانواده بوده و به‌دلیل اینکه او از همسر صیغه‌ای خود پول قرض کرده و آن را پس نمی‌دهد، برای تلافی این کار اقدام به هتک حیثیت او با برقراری ارتباط با اعضای خانواده‌اش در فضای مجازی کرده‌اند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها