رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 508583

شجریان به بیمارستان بازگردانده شد

ساعت24-محمدرضا شجریان صبح امروز با انتقال به بیمارستان، در بخش آی سی یو (مراقبت‌های ویژه) بستری شد.

محمدرضا شجریان که فروردین ماه امسال پس از گذراندن دوره چندماهه در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان جم، بر اساس آنچه اعلام شد، «با حال عمومی مناسب و مساعد و شرایط قلبی، عروقی و ریوی پایدار» از بیمارستان ترخیص شده بود، بار دیگر امروز ـ شنبه ـ ۲۵ مرداد ماه ـ در این بیمارستان بستری شد.

بیمارستان جم در اطلاعیه شماره یک خود در این زمینه آورده است: «در راستای اطلاع رسانی به مردم هنر دوست و هممیهنان عزیز به استحضار می‌رساند، استاد عزیزمان امروز با افت سطح هوشیاری، افت فشار خون، شوک سپتیک در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان جم بستری شدند و تحت نظر تیم پزشکی می‌باشند. با آرزوی سلامتی برای استاد عزیزمان. هیئت مدیره بیمارستان جم»

اما حسن عباسی، از پزشکان معالج محمدرضا شجریان در گفت‌وگویی با ایسنا در توضیح این خبر گفت: وضعیت سلامت استاد محمدرضا شجریان به صورت ناپایدار درآمده بود بر این اساس صبح امروز ایشان بار دیگر در بخش آی سی یو بیمارستان جم بستری شدند تا شرایطشان تحت کنترل قرار گیرد.

همایون شجریان پنجم فروردین ماه ۹۹ پس از مرخص شدن محمدرضا شجریان از بیمارستان در متنی در صفحه شخصی خود نوشته بود، « با سپاس بیکران از محبت همه عزیزان در بیمارستان جم مراقبتهای پزشکان و پرستاران پدر با کادر کاملتری از گذشته ادامه خواهد داشت.»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها