رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 530277

محسن هاشمی، کاندیداتوری در ۱۴۰۰ را رد کرد

ساعت24- محسن هاشمی ضمن رد نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری، تاکید کرد: «این انتخابات برای ایران پیش‌رو بسیار مهم است و باید احزاب قوی با ارائه برنامه مشخص برای انتخابات ۱۴۰۰ برنامه ریزی کنند.»

محسن هاشمی ضمن رد نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری، تاکید کرد: «این انتخابات برای ایران پیش‌رو بسیار مهم است و باید احزاب قوی با ارائه برنامه مشخص برای انتخابات ۱۴۰۰ برنامه ریزی کنند.»

رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران با تاکید بر علاقه اصلاح‌طلبان برای حضور انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، گفت: قصد نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری را ندارم.

محسن هاشمی روز یکشنبه درباره انتخابات ریاست جمهوری افزود: این انتخابات برای ایران پیش‌رو بسیار مهم است و باید احزاب قوی با ارائه برنامه مشخص برای انتخابات ۱۴۰۰ برنامه ریزی کنند.

رییس شورای شهر تهران افزود: اصلاح طلبان باید از ایران و آینده تصویر سازی کنند. برنامه های خود را به مردم بگویند و روشنگری کنند و تیمی را معرفی کنند که بتواند این برنامه را اجرا کنند.

یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم و مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

به گفته مدیرکل انتخابات وزارت کشور، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در ۳ حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری برگزار می‌شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها