رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 540830

پر سودترین مشاغل فنی در ایران کدام است؟

رپورتاژ تبلیغی / رشته های فنی بسیاری وجود دارند که از امنیت شغلی بسیار بالایی برخوردارند و هنوز بازار کار آنها اشباع نشده است. بسیاری از این مشاغل خوشبختانه نیاز به هیچ گونه مدرک دانشگاهی ندارند اما برای وارد شدن به آن باید به مهارت بالایی برسید و دوره های مربوط به آن را در آموزشگاه های معتبر فنی بگذرانید تا در پایان دوره به راحتی وارد بازار کار شوید و کسب درآمد کنید. در این مقاله سعی شده است راهنمای جامعی در مورد پرسودترین مشاغل فنی در ایران داشته باشیم.

شغل نصب و تعمیرات دوربین مدار بسته

از بین شغل های فنی نصب و تعمیرات دوربین مدار بسته یکی از پول سازترین موارد است که از بازار کار عالی برخوردار می باشد. نتایج و آمارها نشان می دهد که امروزه میزان تقاضا برای استفاده از دوربین مدار بسته در منازل، ادارات، فروشگاه ها، مدارس، کارخانجات و بسیاری از دیگر مکان ها بسیار افزایش داشته است همچنین نصب و استفاده از دوربین های مداربسته در بسیاری از سازمان ها و ادارات و بسیاری از مکان ها ضروری و اجباری است. آموزش نصب دوربین مدار بسته ، تحت شبکه ، hd ، بدون وای فای ، بدون dvr و.... در ایران در سالیان اخیر در بین متقاضیان مشاغل فنی از استقبال بسیار بالایی برخوردار بوده است و هرساله افراد زیادی پس از گذراندن دوره های آموزشی وارد این حرفه پرسود می شوند.

از این رو تعمیرات و نصب دوربین های مداربسته یکی از مشاغل پرطرفدار در بازار مبدل شده است.برای ورود به این حرفه نیاز به یادگیری آموزش های تخصصی و مهارت های لازم را می باشید.

شما می توانید در دوره های آموزشی مربوطه شرکت کرده و بعد از گذراندن آن می توانید فروشگاه هایی که محصولات و تجهیرات مداربسته را به قیمت کمتری میفروشند پیدا کنید و این تجهیزات را خودتان خریداری کنید. با این کار اجرت نصب و سود خرید و فروش به طور کامل نصیب شما می شود و می توانید ماهیانه به درآمد های بالایی برسید.

میزان درآمد شغل نصب و تعمیرات دوربین مداربسته

میزان درآمدی که شما از این شغل کسب می کنید وابسته به عوامل گوناگونی می باشد. یکی از مهم ترین آن میزان تخصص و مهارت نصاب دوربین می باشد. همچنین قیمت ارائه خدمات، سرعت عمل و خوش قولی، دقت در کار، میزان تبلیغات دیگر عوامل تاثیر گذار در میزان درآمد شغل دوربین مدار بسته است.اما به طور متوسط درآمد نصاب دوربین مدار بسته 7 تا 15 میلیون در ماه است که میزان درآمد با افزایش مهارت ها افزایش خواهد یافت.

تعمیرات بردهای الکترونیکی

امروزه بیشتر وسایل زندگی ما از بردهای الکترونیک مانند موبایل، کامپیوتر، لپ تاپ، وسایل خانگی و... . ساخته شده اند که خراب شدن آن باعث از کار افتادن دستگاه می شود. اما با افزایش قیمت ها هزینه خرید وسایل بسیار بیشتر می شود . می توان گفت هزینه تعمیر آن ها بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. به این خاطرنیاز به افراد متخصص برای تعمیر برد های الکترونیک افزایش می یابد. اما ذکر این نکته حائز اهمیت است که این شغل نیاز به تخصص و مهارت دارد. و شما برای ورود با این حرفه می بایست آموزش تعمیر بردهای الکترونیک کسب کنید.

درآمد تعمیر بردهای الکترونیکی چقدر است؟

میزان درآمد تعمیرات بردهای الکترونیکی نسبت به دانش و تخصص شما و میزان تجربه و تبلیغات ومشتریمداری شما بعنوان یک تعمیرکار، متفاوت است. به طور کلی میزان درآمد تعمیرکار برد الکترونیکی از 7 تا 20 میلیون در ماه متغیر است.

شغل نصب و تعمیرات پکیج دیواری

امروزه با جاگزین شدن پکیج های دیواری به جای سایر وسایل گرمایشی , شغل نصب و تعمیرات پکیج ها به یکی از شغل های پردرآمد و پر تقاضا تبدیل شده است.برای ورود به این شغل سرمایه اولیه زیادی لازم ندارید.اما پیش نیاز اصلی ورود به این شغل آموزش و دانش و مهارت است، برای نصب و تعمیرات انواع مدل ها و برندهای پکیج دیواری . . .

شما می توانید با صرف هزینه اندک و یادگیری مهارت های لازم , در مدت زمان کوتاهی وارد بازار کار شده و با نصب و تعمیرات پکیج از به درآمد قابل قبول دست یافت.

سرمایه مورد نیاز جهت ورود به این شغل اندک بوده و شما می توانید تنها با پرداخت مبلغ 5 میلیون تومان وارد بازار کار این شغل شوید.

درآمد شغل نصب و تعمیرات پکیج دیواری چقدر است؟

میزان درآمد نصاب پکیج دیواری وابسته به میزان مهارت و تجربه کاری متخصص پکیج دیواری می باشد. به طور کلی میانگین درآمد این شغل 7 تا 15 میلیون تومان در ماه است که با بالا رفتن سطح دانش و تجربه، افزایش سطح تبلیغات، مشتری مداری و غیره افزایش خواهد یافت.

آموزش برق ساختمان

امروزه ساخت و ساز به طور چشمگیری افزایش یافته است. از این رو مشاغل مرتبط با آن نیز از تقاضای قابل توجهی برخوردار است. برق ساختمان و داشتن تخصص و مهارت در برق کشی ساختمان از جمله مهمترین آن ها است که با توجه به لزوم برق کشی در ساختمان ها بسیار اهمیت دارد.از این رو این شغل یکی از پرسود ترین مشاغل فنی در دنیای امروز است. برای آن که از این بازار پردرآمد حرفی برای گفتن داشته باشید نیاز است تخصص و مهارت کافی در برق کشی ساختمان،کسب کرده و دوره های حرفه ای آن را گذرانده باشید.

تعمیرات لوازم خانگی

گستردگی و تنوع در لوازم خانگی دلیل خوبی برای تقاضای خوب شغل تعمیرات لوازم خانگی در بازار می باشد. تعمیرات انواع یخچال ها، ماشین ظرفشویی، تلویزیون، چرخ گوشت، جارو برقی، ماشین لباسشویی و…. در این حیطه مورد توجه است. با افزایش قیمت های لوازم خانگی معمولا در بیشتر مواقع تعمیر لوازم خانگی بسیار به صرفه تر از تعویض آن می باشد و کمتر خانواده ای به محض رو به رو شدن با اولین مشکل، به فکر تعویض وسیله خود می افتد. از این رو با کسب آموزش های تخصصی می توانید وارد این بازار شوید و به

درآمد بالایی برسید .

هوشمند سازی ساختمان

در دنیای مدرن با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی و فناوری های جدید و استفاده آنها در ساختمان ها باعث افزایش رونق شغل های مرتبط با آن می شود. در خانه های مدرن،هوشمندسازی ساختمان رونق بسیاری پیدا کرده است. که منجربه افزایش تقاضا برای هوشمند کردن ساختمان خواهد شد، در چنین شرایطی با کسب آموزش های لازم و مهارت های تخصصی می توانید درزمینه هوشمند سازی ساختمان کسب درآمد کنید. اگر به دنبال یک حرفه سودآور هستید، دوره هوشمند سازی ساختمان یک انتخاب مناسب برای شماست.

تعمیرات انواع ایسیو

با افزایش استفاده از خودروهای شخصی خارجی و داخلی, نیاز به تعمیرات ایسیو نیز بطور چشمگیری افزایش یافته است.اما این شغل به تخصص و مهارت بالایی نیاز دارد که با توجه به کم بودن تعداد تعمیرکاران ماهرایسیو به نسبت افزایش خودروها، این رشته از بازار کار بسیار پر رونقی برخوردار می باشد. برای ورورد به این بازار پرسود, برای انواع خودروها از جمله خودروهای داخلی، خارجی، سنگین و راه سازی می توانید با انواع ایسیوها و تعمیرات آنها آشنا شوید و در بازار کار گسترده این رشته فعالیت کنید.

شما می توانید برای شرکت در هریک از دوره های آموزشی با کارشناسان خبره آموزشگاه فن آموزان به شماره 021-66477300 تماس حاصل فرمایید و یا به نشانی اینترنتی http://fanamoozan.com مراجعه کنید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها