رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 541616

ساروی پنجمین المپیکی کشتی فرنگی ایران

ساعت 24-در جریان رقابت های کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا، محمدرضا گرایی در ۶۷ و محمدهادی ساروی در ۹۷ کیلوگرم با رسیدن به فینال المپیکی شدند اما حسین نوری در وزن ۸۷ کیلوگرم از رسیدن به سهمیه المپیک بازماند

در ادامه رقابت های کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا که به میزبانی آلماتی قزاقستان در حال برگزاری است، محمدهادی نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران در دیدار نیمه نهایی برابر یانان چن از چین به برتری ده بر ۲ رسید و ضمن رسیدن به فینال، موفق به کسب سهمیه المپیک شد.

ساروی پنجمین سهمیه المپیک را برای کشتی فرنگی ایران بدست آورد و ایران برای کسب تنها سهمیه باقیمانده باید در رقابت های جهانی گزینشی المپیک که اردیبهشت در بلغارستان برگزار می شود به میدان برود.

پیش از این محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ کیلوگرم موفق به کسب سهمیه المپیک شد اما حسین نوری با شکست مقابل حریفی از چین از رسیدن به سهمیه المپیک در وزن ۸۷ کیلوگرم بازماند.

ساروی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف جهانگیر توردیف از ازبکستان رفت و در پایان با نتیجه ۸ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

کشتی ایران پیش از این در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۹ در اوزان ۶۰، ۷۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی و اوزان ۵۷، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد موفق به کسب سهمیه المپیک شده است.

رقابت‌های گزینشی المپیک در رشته کشتی آزاد نیز روز یک‌شنبه برگزار می‌شود و امیرمحمد یزدانی در ۶۵، یونس امامی در ۷۴ و محمدحسین محمدیان در ۹۷ کیلوگرم برای کسب سهمیه المپیک به میدان می‌روند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها