رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 541879

بازیگری که گمشده اش را در «نون.خ» پیدا کرد + عکس

ساعت 24-سیروس میمنت بازیگر باسابقه که در «نون.خ» نقش کیوان را بازی می کرد می گوید گمشده اش در حرفه بازیگری را در سریال «نون.خ» پیدا کرد.

div>

سیروس میمنت، بازیگر نقش کیوان در سریال «نون.خ» معتقد است با این سریال گویی گمشده خود را پیدا کرده است و مردم هم او را در این سریال جور دیگری دیدند.

او با بیان این نکته افزود: «من سه فصل کاری را در زندگی ام پشت سر گذاشته ام، یک فصل از زندگی ام با اصغر فرهادی بود که سریال هایی مثل «یادداشت های کودکی» و «داستان یک شهر» را بازی کردم و فصل دیگری از زندگی ام با رضا عطاران و کارهایی مثل «خانه به دوش» و «متهم گریخت» شکل گرفت و فصل سوم از زندگی ام با سعید آقاخانی و سریال «نون.خ» بود که گویی گمشده ام را در اینجا پیدا کردم و مردم هم مرا در این سریال جور دیگری دیدند.»

بازیگر «نون.خ» در ادامه درباره چالش هایش با گاوی به نام «جاناتان» در قصه نیز به شوخی و با خنده گفت: «جاناتان رقیب عشقی من بود و گویی من و جاناتان و فریده در یک مثلث عشقی قرار گرفته بودیم. برای همین هم در این فصل سعی می کردم به هر ترتیبی از همسرم دلبری کنم و دلش را به دست آورم.»

میمنت در پایان درباره حضور سعید آقاخانی در مقام کارگردان عنوان کرد: «آقاخانی روی کار دقت نظر بالا و حساسیت بسیاری دارد. اگر زمانی من ریزه کاری شخصیت کیوان را مثل همیشه بازی نمی کردم، به راحتی با من صحبت می کرد و به بازی ام واکنش نشان می داد و حتی زمان استراحت کوتاهی می داد تا مجدد بتوانم نقش کیوان را به خوبی به نمایش بگذارم و این برایم بسیار جذاب بود.»

بازیگری که گمشده اش را در «نون.خ» پیدا کرد + عکس
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها