رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 541933

چرا قیمت‌های طراحی سایت متفاوت است؟

رپورتاژ تبلیغی / در طراحی سایت به طور معمول با توجه به ویژگی‌های مد نظر مشتری قیمت‌گذاری انجام می‌شود زیرا این ویژگی‌ها در نوع تکنولوژی مورد استفاده، تخصص مجری و زمان پیاده سازی موثر هستند. طراحی سایت می‌تواند از چند ساعت تا چندین ماه طول بکشد.

div>

تعرفه طراحی سایت برای شرکت های این حوزه متناسب با قیمت‌های صنف و منابع شرکت‌ها مشخص می‌گردد و برای فریلنسرها بیشتر بر حسب نفر/ساعت تعیین می‌شود.

در طراحی سایت به طور معمول با توجه به ویژگی‌های مد نظر مشتری قیمت‌گذاری انجام می‌شود زیرا این ویژگی‌ها در نوع تکنولوژی مورد استفاده، تخصص مجری و زمان پیاده سازی موثر هستند. طراحی سایت می‌تواند از چند ساعت تا چندین ماه طول بکشد.

پس با توجه به این توضیحات، پیاده سازی یک سیستم پیچیده با ویژگی‌های یکسان در همه جا حدود قیمتی یکسانی داشته باشد ولی متاسفانه این طور نیست. ممکن است شما یک سیستم را از چندجا قیمت بگیرید و اختلاف زیادی بین قیمت‌ها وجود داشته باشد.

پس، چرا قیمت‌های طراحی سایت متفاوت است؟

۱.انتخاب شیوه‌های متفاوت پیاده‌سازی

تکنولوژی‌های متفاوتی برای طراحی وب‌سایت وجود دارد:

از انواع سیستم‌های مدیریت محتوا (معروفترین آنها: وردپرس،جوملا) ، انواع زبان‌های برنامه‌نویسی برای Front-end معروف‌ترین آن‌ها React, Angular)) ، انواع زبان‌های برنامه‌نویسی برای Back-end معروفترین آن‌ها ASP.Net, PHP, Python))

متخصص، متناسب با ویژگی‌ها و امکانات مورد نیاز مشتری، شیوه پیاده‌سازی را انتخاب می‌کند. هر شیوه پیاده سازی تعرفه‌های مشخصی دارد که معمولا استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا قیمت‌های پایین‌تری به نسبت سایر شیوه‌ها دارد.

گاها تفاوت قیمت‌ها ممکن است ناشی از تشخیص‌های متفاوت متخصصان این عرصه باشد.

مجموعه رایانیتا (مقام برتر کشوری طراحی سایت و مستقر در مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات) ، به شما پیشنهادهای مختلفی متناسب با روش‌های پیاده‌سازی موجود ارائه می‌دهد تا به راحتی بتوانید مزایا و معایب هر روش را مقایسه کنید و بهترین روش را برگزینید.

چرا قیمت‌های طراحی سایت متفاوت است؟

در صورت سفارش طراحی سایت از شرکت رایانیتا، از یک سال پشتیبانی رایگان، مشاوره رایگان و آموزش رایگان کار با پنل‌ها نیز بهره‌مند خواهید شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران رایانیتا (۰۲۱۴۷۶۲۰۰۷۰) تماس حاصل فرمایید.

مثالی کاربردی از انواع شیوه های پیاده سازی

شما به عنوان یک مشتری خواستار پیاده‌سازی یک مارکت پلیس مانند دیجی کالا می‌باشید. شرکت اولی که با آنها ارتباط می‌گیرید ممکن است شما را به استفاده ازوردپرس و افزونه دکان دعوت کند و قیمت خیلی پایین تری به شما پیشنهاد بدهد.

ولی شرکت دوم شما را به سمت برنامه نویسی از صفر هدایت کند و قیمت بالاتر از شرکت قبلی پیشنهاد دهد.

حالا شاید بگویید چرا این دو شرکت شیوه‌های مختلفی را پیشنهاد داده‌اند؟ مگر جفتشان یک کار را انجام نمی‌دهند؟

احتمالا شرکت اول یک شرکت تعرفه محور است. برای شما سایتی با قابلیت‌هایی که می‌خواهید پیاده‌سازی خواهد کرد ولی کیفیت کار از شرکت دوم بسیار پایین‌تر خواهد بود.

شرکت دوم کیفیت محور است و در انتها، به شما یک کار با ظاهر حرفه‌ای‌تر، سرعت و ایمنی بیشتر، قابلیت گسترش پذیری بالاتر، کدهای تمیز تر و سطح کار بالاتر به شما تحویل خواهد داد.

خب، چرا وقتی هر دو تمام ویژگی ها را ارائه می‌دهند، به سراغ اولی نروید؟

یک دلیل قانع کننده : اگر استفاده از کلی پلاگین و کلی کد اضافه مشکلی ایجاد نمی‌کرد، سیستم‌های بزرگ دنیا و همین‌طور دیجی‌کالا، خودشان از روش کم هزینه‌تر استفاده می‌کردند.

شما هیچ سیستم بزرگی را نمی‌بینید، که با استفاده از وردپرس پیاده‌سازی شده باشد. چون ممکن است در اوایل کار برایتان مشکلی ایجاد نکند ولی به محض درخواست ایجاد تغییرات مشکل‌ها بروز می‌کنند و به احتمال خیلی زیاد مجبور به هزینه مجدد طراحی سایت خواهید شد.

شاید بگید خب تغییر نمیدم ...

ولی حواستان باشد دنیای کسب و کار الکترونیک دنیای تغییرات است.

پس، یکی از مهم ترین دلایل اختلاف قیمت، انتخاب شیوه‌های متفاوت پیاده‌سازی است.

از خدمات اصلی و حرفه‌ای مجموعه رایانیتا،طراحی سایت مارکت پلیس می‌باشد. به دلیل پیچیدگی بیشتر این خدمات، شرکت‌های کمتری در این حوزه موفق هستند.

چرا قیمت‌های طراحی سایت متفاوت است؟

۲.تفاوت در میزان اعتبار شرکت‌ها و سابقه فعالیت

یکی از دلایل دیگر ، اعتبار شرکت مربوطه می‌باشد.

به طور مثال: شرکت X، ۱۰ سال سابقه و کلی نمونه‌کار دارد ولی شرکت Y، یک شرکت نوپا است و هنوز تعداد نمونه‌هایش کم است. مسلما شرکت X قیمت بسیار بالاتری پیشنهاد خواهد داد.

شرکت نوپای Y هم تمام توانایی‌های مورد نیاز برای پیاده‌سازی سیستم مورد نظر شما را دارد ولی صرفا بخاطر جوان بودن و نوپا بودن قیمت‌های پایین‌تری ارائه می‌دهد.

سازمان‌های دولتی، به دلیل قوانین و محدودیت‌های موجود، بیشتر با شرکت‌های با سابقه بالا همکاری دارند. سازمان‌های خصوصی ولی به دلیل مهم بودن بودجه با وسواس بیشتری انتخاب می‌کنند.

البته اعتبار شرکت صرفا سابقه کاری نیست عوامل دیگری مانند جوایز، گواهی‌ها و ... نیز در میزان اعتبار شرکت موثر است.

فریلنسرها معمولا به دلیل نداشتن اعتبار کافی، قیمت‌های بسیار پایین‌تری ارائه می‌دهند ولی متاسفانه، به دلیل عدم وجود کنترل، کارفرمایان، از اینگونه همکاری‌ها به دلیل عدم تحویل به موقع، عدم پاسخگویی، کیفیت پایین و ... نارضایتی‌های بیشتری دارند.

۳. تفاوت در شیوه پشتیبانی

یک شرکت ممکن است به طور کلی پشتیبانی نپذیرد و شرکت دیگر می‌تواند ۱ سال پشتیبانی داشته باشد. خدمات پشتیبانی، برای کارهای پروژه‌ای بسیار مهم است. شرکتی که پشتیبانی طولانی مدت‌تری ارائه می‌دهد، در واقع پای کارش امضا می‌زند و به کیفیت کار خود باور دارد.

اگر قصد سفارش خدمات طراحی سایت دارید، حتما به مدت پشتیبانی ارائه شده دقت بفرمایید.

۴. تفاوت در ارائه خدمات جانبی

یکی دیگر از دلایل اختلاف قیمت، تفاوت در خدمات اضافه بر اجرای پروژه می‌باشد.

یک شرکت ممکن است فقط برای شما پروژه را انجام دهد ولی شرکت دیگر خدمات هاست و دامین رایگان، مشاوره، ورود محتوا و... نیز برای شما انجام دهد.

در رایانیتا، وابسته به نوع پروژه شما ارزش‌هایی مانند ورود محتوا، ساختار پایه سئو، هاست و دامین رایگان و... نیز ارائه داده می شود.

شرکت رایانیتا در زمینه خدمات سایت و دیجیتال مارکتینگ در عرصه بین‌المللی نیز فعالیت‌های موفقی داشته است و تمامی قوانین کپی رایت را در سایت های چند زبانه در الگوی کار خود قرار می‌دهد

۵. تفاوت در مدت زمان انجام کار

معمولا شرکت‌هایی که با سرعت بالاتر و در زمان کمتری پروژه را اجرا و راه‌اندازی می‌کنند، قیمت‌های بالاتری نیز دارند. این مورد برای افرادی که عجله دارند یا پروژه فورس دارند مساله بسیار مهمی خواهد بود.

۶. طراحی ظاهری حرفه‌ای تر

برخی شرکت‌ها قبل از شروع پیاده‌سازی، در ابتدای کار یکی دو نمونه طرح اولیه از کل سیستم برای شما ارسال می‌کنند. تا در همان ابتدا طرح را مشاهده کرده و بتوانید نقطه نظرات خود را اعلام بفرمایید.

در رایانیتا، در ابتدای کار طرح‌هایی به صورت پروتوتایپ برای مشتریان ارسال می‌شود و بعد از تایید ایشان پیاده سازی پروژه شروع می‌شود. تعداد نمونه طرح‌های اولیه وابسته به نوع پروژه متفاوت خواهد بود.

نکته قابل تامل:

کار حرفه‌ای، حتما گران نیست. خیلی از شرکت‌ها صرفا به دلیل برند خود قیمت‌های بالاتری ارائه می‌دهند.

در نظرسنجی‌های انجام شده بسیاری از افرادی که پس از کار با برندهای معروف‌ به شرکت‌های کوچکتر مراجعه کرده بودند به دلیل تعهد، دلسوزی و تخصص بیشتر، بسیار راضی‌تر از گذشته بودند.

خدمت ویژه رایانیتا

چرا قیمت‌های طراحی سایت متفاوت است؟

ضمانت بازگشت وجه

اگر در شرکت رایانیتا، سفارش طراحی سایت ثبت نمایید و از کار نارضایتی داشته باشید، تمامی مبلغ پرداختی بدون هیچ گونه شروطی به حساب شما بازگردانده خواهد شد تا از فرایند اجرایی آسودگی خاطر داشته باشید.

شرکت‌های بسیار کمی این چنین ویژگی را به شما ارائه می‌دهند...

اولویت مجموعه رایانیتا، رضایت کاربران می‌باشد.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها