رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 542606

«پیش‌ثبت‌نام» در مدارس ممنوع است؛ مردم شکایت کنند

ساعت 24- رییس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از ممنوعیت ثبت‌نام پیش از موعد دانش‌آموزان خبر داد و گفت که با مدارس متخلف برخورد می‌شود.

«بهمن نریمانی» روز پنجشنبه با بیان اینکه تعداد معدودی از مدیران مدارس، با عنوان پیش­ ثبت نام اقدام به ثبت نام زودهنگام از دانش‌آموزان نموده‌اند، افزود: مدیران مدارس موظفند بعد از اعلام نتایج امتحانات نوبت دوم، طبق دستورالعمل ­های مربوطه ثبت‌نام و رعایت موارد قانونی و در موعد مقرر اقدام به ثبت‌نام دانش‌آموزان کنند.

وی اظهار داشت: دریافت هرگونه وجهی در زمان اعلام نتایج و تحویل کارنامه به اولیای دانش‌آموزان به غیر از وجه کتب در برخی از دوره‌های تحصیلی که از طریق آموزش و پرورش تعیین شده، ممنوع و وجاهت قانونی ندارد.

به گفته رییس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش کرمانشاه گفت: با توجه به اهمیت موضوع، مسوولیت مستقیم موارد یاد شده بر عهده مدیران مدارس خواهد بود.

نریمانی تصریح کرد: خانواده‌ها در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مورد پیش‌ثبت‌نام در مدارس دولتی و غیردولتی می‌توانند با ورود به سایت (http://shekayat.medu.ir/) یا مراجعه حضوری یا تلفنی به اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش استان نسبت به اعلام تخلف اقدام کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها