رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 543051

تحویل ۳۵کودک داعشی به یک هیات روس

ساعت24- «اداره خودمختار شمال و شمال شرق سوریه» امروز ۳۵ کودک یتیم روسی عضو خانواده‌های داعش را تحویل نماینده رئیس جمهوری روسیه در امور دفاع از حقوق کودکان داد.

«اداره خودمختار شمال و شمال شرق سوریه» امروز ۳۵ کودک یتیم روسی عضو خانواده‌های داعش را تحویل نماینده رئیس جمهوری روسیه در امور دفاع از حقوق کودکان داد.

به نقل از روسیا الیوم، «آنا کوزنتسوا» نماینده رئیس جمهوری روسیه در امور دفاع از حقوق کودکان امروز ۳۵ کودک بی‌پرست روسی خانواده‌های داعش را از «اداره خودمختار شمال و شمال شرق سوریه» دریافت کرد.

بخش روابط خارجی اداره مزبور در صفحه فیسبوک خود نوشت که روز یکشنبه یک هیئت نمایندگی رئیس جمهوری روسیه در امور دفاع از حقوق کودکان به ریاست «آنا کوزنتسوا» وارد مقر بخش روابط خارجی اداره خودگردان شمال و شمال شرق سوریه در شهر قامشلی شد.

بخش روابط خارجی اداره خومختار تأکید کرد که در جریان این دیدار، ۳۵ کودک بی سرپرست روس عضو خانواده‌های داعش تحویل این هیات داده شد.

گروه داعش در سوریه و عراق از فرزندان و حتی کودکان اعضای خود برای انجام عملیات تروریستی-انتحاری، جنگ و اعدام مردم و شهروندان خارجی استفاده می کرد و اردوگاههای ویژه آموزش در این زمینه دارد.

براساس اطلاعات انتشار یافته، حدود ۲۰۰۰ روسی در صفوف داعش در عراق و سوریه حضور داشته‌اند که بسیاری از آنان کشته شده‌اند.

پیشتر ده‌ها کودک روسی که همراه خانواده‌های خود در موصل عراق تحت تسلط داعش زندگی می کردند، پس از آزادی این منطقه و شکست تروریست‌ها به روسیه منتقل شده بودند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها