رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 543068

جزئیات درگذشت سردار حجازی از زبان سخنگوی سپاه

ساعت 24- سردار حجازی در دوران دفاع مقدس نقش عمده‌ای در تاسیس، سازماندهی نیروی انسانی و تشکل رزمندگان دوران دفاع مقدس در قرارگاه‌های عملیاتی اصلی و مهم جبهه بر عهده داشت.

سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران در ارتباط تلفنی با شبکه خبر، با بیان جزئیات عروج شهادت گونه سردار حجازی گفت: تقریباً در هنگام اذان مغرب و عشاء امروز روح این شهید بزرگوار ملکوتی شد و به همرزمان شهید و برادر شهید بزرگوارش پیوست. مردم ما با چهره و خدمات ارزنده این فرمانده شجاع، مخلص و پرکار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آشنایی دارند.

وی ادامه داد: سردار حجازی در دوران دفاع مقدس نقش عمده‌ای در تأسیس، سازماندهی نیروی انسانی و تشکل رزمندگان دوران دفاع مقدس در قرارگاه‌های عملیاتی اصلی و مهم جبهه بر عهده داشت.

سخنگوی سپاه پاسداران ادامه داد: سردار حجازی به مدت ۱۰ سال فرمانده نیروی مقاومت بسیج بود و زحمات زیادی برای سازماندهی بسیج بعد از دوران دفاع مقدس کشید و همچنین مقطع کوتاهی را به عنوان رئیس ستاد مشترک سپاه، جانشین فرمانده کل سپاه و در نهایت حدود ۸ سال به اتفاق سردار سلیمانی در جبهه مقاومت در خدمت امت اسلامی بودند.

وی افزود: بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی با پیشنهاد سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سردار حجازی به جانشینی فرماندهی نیروی قدس منصوب شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها