رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 546001

افزایش ۵۵۷۲ واحدی شاخص کل بورس

ساعت24-امروز بازار سرمایه شاهد نوسانات شدید بود به طوری که شاخص کل بورس در ساعات میانی روز، کاهش یافت و در پله یک میلیون و ۱۴۹ هزار واحد ایستاد اما در ساعات پایانی معاملات ، اوضاع برعکس شد و شاخص کل در مسیر صعودی حرکت کرد.

شاخص کل بورس امروز با ۵۵۷۲ واحد افزایش در جایگاه یک میلیون و ۱۵۷ هزار واحد ایستاد و شاخص کل با معیار هم وزن ۲۳۲۹ واحد کاهش یافت و رقم ۴۱۸ هزار و ۴۸۸ واحد را ثبت کرد.

امروز و در بازار سرمایه ۴۰۴ هزار معامله به ارزش ۴۵ هزار و ۷۳ میلیارد ریال انجام شد.

ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری غدیر، فولاد خوزستان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل گروه مپنا نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

همچنین شاخص کل فرابورس با ۳۸ واحد افزایش به رقم ۱۷ هزار و ۲۶۸ واحد رسید و در این بازار نیز ۸۲ هزار معامله به ارزش ۱۲۴ هزار و ۸۸۴ میلیارد ریال انجام شد .

پلیمر آریاساسول، سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان، تولید نیروی برق دماوند و سرمایه گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل سنگ آهن گوهرزمین و دارویی ره آورد تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها