رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 546809

ادعای اسرائیل: منزل یحیی السنوار را هدف گرفتیم

ساعت 24-ارتش رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) ادعا کرد که منزل مسکونی رئیس دفتر سیاسی «جنبش حماس» و برادرش «محمد السنوار» از رهبران «گردان‌های قسام» را در غزه بمباران کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز اعلام کرد که خانه «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در غزه و منزل شخصی برادر او به نام محمد که از اعضای ارشد گردان‌های قسام است را هدف قرار داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی افزود که از ساعت 19 دیشب تا 7 صبح امروز حدود 120 راکت و موشک از نوار غزه به سوی اراضی اشغالی شلیک شده است که 55 فروند، «تل آویو» و «بئر السبع» را هدف قرار داده است. این رژیم ادعا کرد که بیشتر این راکت‌ها و موشک‌ها رهگیری و منهدم شده است.

در همین حال، خبرنگار «الجزیره» اعلام کرد که تنها در حملات دیشب دشمن صهیونیستی به نوار غزه بیش از 50 نقطه از این باریکه بمباران شده و 13 نفر هم به شهادت رسیدند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که در حملات جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه تا این لحظه بیش از 150 نفر از جمله 41 کودک و 23 زن به شهادت رسیده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته، بیش از 90 نقطه را در نوار غزه بمباران کرده است.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که در حملات اخیر ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه، 7 نفر به شهادت رسیده و بیش از 40 نفر دیگر نیز زخمی شدند

از سوی دیگر، پایگاه خبری عبری زبان «وای نت» اعلام کرد که کابینه امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی قرار است ساعت 11:30 امروز برای بررسی آخرین تحولات درگیری با غزه تشکیل جلسه دهد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها