رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 549664

3 راه تشخیص اسپری بدن اصل از فیک

رپورتاژ تبلیغی / در فصل تابستان و با گرم شدن هوا میزان تعرق در بدن انسان از حالت معمولی بیشتر شده و چنین اتفاقی موجب نامطبوع شده بوی بدن خواهد شد.

div>

یکی از راهکارهای پرطرفدار در بین افراد مختلف استفاده از اسپری‌های بدن برای کنترل تعرق است. اسپری‌های بدن نوعی از محصولات ضد تعریق بوده که به دلیل استفاده راحت و اثرگذاری بلند مدت بر روی بدن، محبوبیت بیشتری نسبت به سایر محصولات ضد تعریق مانند مام رول و استیک رول دارد. موضوع مهم در خرید اسپری بدن پس از انتخاب رایحه مناسب، تشخیص اصل و یا فیک بودن محصول مورد نظر است. اسپری بدن در صورت اصل نبودن کالا ممکن است آسیب‌های جدی به پوست و منافذ و غدد عرقی وارد کرده و فرد دچار مشکلات جبران ناپذیری کند، از این رو بهتر است قبل از خرید هر نوع اسپری بدن به سه نکته جهت شناسایی اصالت آن توجه کنید. توجه داشته باشید تمامی فروشندگان محصولات بهداشتی کالا اصل و با کیفیت عرضه نمی‌کنند و برای خرید محصولی معتبر بهتر است خرید خود را نیز از فروشگاهی معتبر انجام داد؛ فروشگاه اینترنتی ایرانوس با ارایه بهترین و پرفروش‌ترین محصولات بهداشتی موجود در بازار، تمامی کالاهای خود را به صورت اصل و با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

 3 راه تشخیص اسپری بدن اصل از فیک

در خرید اسپری بدن به کیفیت ساخت بدنه توجه کنید

اولین نکته در شناسایی اصالت و کیفیت اسپری بدن در تمامی برندها، بررسی کیفیت ساخت بدنه محصول است. منظور از بدنه اسپری، ظاهر کلی بطری اسپری، درپوش، برچسب‌های موجود بر روی بطری و نازل اسپری کننده است. کالاهای فیک در نگاه اول تفاوت‌های ظاهری بسیاری با کالاهای اصل دارند و اولین نکته برای دریافت این تفاوت بررسی شکل ظاهری آن‌ها است. به طور مثال در مورد اسپری‌ بدن لورال که بدنه‌ای شیشه‌ای دارد، اگر کیفیت پلاستیک استفاده شده کم باشد، بدنه اسپری کدر دیده می‌شود، در حالی که در اسپری‌های اصلی بدنه پلاستیکی کاملا شفاف خواهد بود. درپوش‌های اسپری نیز علامتی آسان برای فهمیدن کیفیت و اصالت کالا است. درپوش اسپری‌های فیک معمولا به خوبی در جای خود قرار نمی‌گیرند و حتی پس از یک بار باز کردن درب اسپری به درستی در جای خود بسته نخواهند شد. نکته دیگر در مورد درپوش اسپری‌های اصل وجود یک حفره کوچک بر روی درب کالا است، دلیل وجود حفره به علت عبور و مرور هوا است و چنین حفره‌ای بر روی درب اسپری‌های فیک وجود ندارد. آخرین بخش در شکل ظاهری اسپری‌ها که در تشخیص اصل بودن آن‌ها باید مدنظر قرار داد کیفیت نازل پخش کننده اسپری است. اسپری‌های اصل حتی پس از تمام شدن محلول اسپری و خالی شدن آن نیز دارای نازل‌های کارآمد بوده و تنها در صورت شکستن و یا استفاده نابهنجار قابلیت اسپری کردن خود را از دست می‌دهند، در حالی که نازل موجود بر روی اسپری‌های فیک ممکن است پس از یک یا دو بار استفاده دیگر کارایی نداشته باشد. چنین موضوعی را در هنگام خرید با یکبار استفاده را نازل می‌توان متوجه شد و دیگر نگرانی بابت خرید اسپری تقلبی نداشت.

 3 راه تشخیص اسپری بدن اصل از فیک

ماندگاری بو و عطر

دومین نکته برای شناسایی اسپری اصل کیفیت بو و ماندگاری آن بر روی پوست و بدن است. اسپری‌های تقلبی در درجه اول تمامی نت‌های موجود در رایحه عطر اسپری‌های اصل را ندارند و بوی آن‌ها به همین دلیل کمی متفاوت‌تر از بوی اصلی رایحه مورد نظر است. تفاوت در بوی اسپری را به راحتی می‌توان در استفاده طولانی مدت از یک نوع رایحه مشخص متوجه شد، بسیاری از افرادی که به صورت مرتب از یک نوع اسپری استفاده می‌کنند می‌توانند بر این اساس اسپری اصل را از تقلبی تشخیص دهند. به طور مثال اگر همواره از رایحه ادکلن لالیک استفاده کرده‌اید به راحتی می‌توانید تفاوت بوی اصلی ادکلن و یا اسپری را از بوی تقلبی آن تشخیص دهید. ماندگاری عطر اسپری نیز عامل مهمی در کیفیت و اصالت آن محسوب می‌شود. اسپری‌های فیک معمولا بعد از استفاده بر روی پوست بوی اولیه خود را از دست داده و در کمتر از حتی یک ساعت اثری از خود باقی نخواهد گذاشت؛ در حالی که اسپری‌های اصل دارای ماندگاری 24 ساعته بوده و پس از چندین ساعت همچنان بوی اولیه خود را حفظ کرده‌اند.

 3 راه تشخیص اسپری بدن اصل از فیک

تفاوت قیمت را جدی بگیرید!

نکته سوم که کاملا بیانگر اصل بودن و یا غیر اصل بودن اسپری بدن بوده، قیمت خرید محصول است. هیچ محصول بهداشتی و حتی غیر بهداشتی در صورت داشتن قیمت بسیار کم اصالت و کیفیت لازم را نداشته و برای استفاده از هر محصول اصلی بایستی هزینه مورد نیاز آن را پرداخت کرد. اسپری بدن نیز در هر نوع برندی دارای یک محدوده قیمت مشخصی است که در صورت کم بودن بیش از حد قیمت باید به کیفیت و اصالت آن شک کرد.

ایرانوس مرجع بهترین اسپری های بدن روز دنیا

برای دریافت قیمت تمامی محصولات بهداشتی و به خصوص قیمت اسپری آدیداس و دیگر برندهای پرطرفدار می‌توان به سایت معتبر ایرانوس مراجعه کرده و با بهترین قیمت، کالاهایی اصل و با کیفیت را خریداری کرد. به روز ترین رایحه های عطر و ادکلن و اسپری ها در ایرانوس جمع آوری شده اند تا بتوانید با دستی باز انتخاب کنید و تابستان های گرم را با طراوت بگذرانید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها