رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 551749

سیل تبریکات به ابراهیم رئیسی ادامه دارد...

ساعت 24-ارسال پیام های تبریک رهبران ، مقامات ، شخصیت‌ها و تشکل‌های سیاسی کشورهای مختلف به مناسبت پیروزی آیت الله رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همچنان ادامه دارد.

مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن در پیامی پپروزی آیت الله رئیسی در انتخابات را به ایشان ، مقام معظم رهبری و مردم ایران تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده است : موفقیت در روند انتخابات در جمهوری اسلامی ایران یک پیروزی برای اصول انقلاب اسلامی و تحکیم گزینه مقابله با پروژه صهیونیستی-آمریکایی و ساخت یک ایران قدرتمند ، با وجود تحریم های ناعادلانه است.رئیس شورای عالی سیاسی یمن ابراز امیدواری کرد که انتخاب آیت الله رئیسی به توسعه هر چه بیشتر روابط میان دو کشور منجر شود.

حجت الاسلام والمسلمین حمید صفار هرندی نماینده مقام معظم رهبری در سوریه با ارسال پیام به حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی نوشت، انتخاب شایسته حضرت عالی به ریاست جمهوری کشورمان، افزون بر ایران در میان مردم مؤمن منطقه خصوصاً کشورهای محور مقاومت، موجی از سرور و امید آفرید.
وی ادامه داد، حضور پرصلابت و گسترده مردم بزرگ ایران در پای صندوق رأی، دل های دوستان انقلاب اسلامی را در پهنه گیتی شادمان و دشمنان کینه توز را افسرده و ناامید و روز ۲۸ خرداد را در تاریخ سراسر افتخار وطن عزیزمان جاودانه کرد.
نماینده مقام معظم رهبری در سوریه تاکید کرد، ملت هوشمند و قدرشناس، فراتر از آفریدن آن حماسه سترگ، خدمتگزاری نام آشنا و بااخلاص را برای اداره کشور برگزیدند که در سنگرهای گوناگون، جز امانت، صدق و راستی و مدیریت مجاهدانه از او سراغ ندارند.
وی در پایان افزود، ضمن تبریک حماسه شکوهمند انتخابات به پیشگاه ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای(دام ظلّه الوارف) و مردم قهرمان ایران، تصدی مسئولیت بزرگ خدمتگزاری به مردم پاک سرشت ایران اسلامی را از صمیم دل به شما تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیق فراهم آوردن زندگی پاک و عزتمندانه برای ملت ایران را به دست شما از درگاه خداوند منان مسئلت می کنم.

محمدرضا رئوف شیبانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در تونس و اکردیته در لیبی نیز در پیامی به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری نوشت، خداوند متعال را شاکرم که بار دیگر این نعمت را به مردم شریف ایران ارزانی نمود، تا اراده و اقتدار ایران عزیز را از طریق صندوق های رای در برابر دید جهانیان به نمایش در آورند.
وی افزود، بدون شک در این کارزار بزرگ، برنده قطعی تمامی آحاد مردم عزیز ایران هستند. حرکت ایرانیان عزیز در خارج از کشور از جمله ایرانیان عزیز مقیم کشور دوست و برادر تونس که پای صندوق‌های رای حاضر شده و در روند تعیین سرنوشت خود مشارکت کردند نیز موجب رضای شهدای وطن و امام شهداء و خشنودی مقام معظم رهبری شد.
شیبانی در پایان این شور حضور به ملت بزرگ ایران و انتخاب حجت الاسلام و المسلمین رییسی را تبریک گفت .

محمد ایرانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت در پیام خود به مناسبت انتخابات خرداد ۱۴۰۰ نوشت، بر خود لازم می دانم از حضور و مشارکت آگاهانه و ارزشمند هموطنان عزیز مقیم در کشور کویت که با وجود شرایط سخت ناشی از انتشار ویروس کرونا، دمای بالا و انبوه گرد و غبار در حماسه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حوزه های سه گانه صندوق های رأی حضور به هم رساندند، صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.
وی افزود: بی تردید مشارکت افتخار آفرین ملت شریف ایران در داخل و خارج کشور همچنین حضور گسترده عزیزان هموطن مقیم کویت در این رویداد بزرگ ملی گامی مهم در جهت بقای مردم سالاری و در نهایت تامین منافع ملی کشور عزیز ایران است.


محمد مجید الشیخ سفیر اسبق عراق در ایران نیز در پیامی انتخاب حجت الاسلام و المسلمین رییسی به عنوان سیزدهمین رییس جمهوری اسلامی ایران این پیروزی را به حضرت آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری، ملت ایران و امت اسلامی تبریک گفت.
وی افزود؛ از خداوند متعال می خواهم که رییس جمهوری جدید را در راه هدایت کشور، خدمت به جمهوری اسلامی ایران و تحقق آرمان های مردم ایران در جهت پیشرفت و شکوفایی بیشتر یاری فرماید.


جنبش یاران انقلاب جوانان ۱۴ فوریه بحرین هم با صدور پیامی ضمن تبریک حضور و خلق حماسه شکوهمند انتخابات در ایران خطاب به حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی نوشت، حماسه مردمی و نمایش عظیم مردم سالاری ملت ایران در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ شمسی تمامی نقشه ها و دسیسه های دشمنان مبنی بر عدم مشارکت و تحریم انتخاب را نقش بر آب نمود و برگ زرین دیگری را بر دفتر افتخارات و شگفتی های خود ثبت و ضبط نمود و ثابت کرد قدرت واقعی در دستان این ملت می باشد .
این جنبش در ادامه پیام خود با تبریک انتخاب و پیروزی حجت الاسلام و المسلمین رییسی به عنوان هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال برای ایشان و دولت آینده سربلندی و توفیقات روز افزون را برای خدمت به مردم شریف ایران و برداشتن موانع و مشکلات معیشتی ، شکستن تحریم های ظالمانه سیاسی و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران را مسئلت کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها