رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 552674

نحوه استفاده از خدمات پرفکت مانی

رپورتاژ تبلیغی / پرفکت مانی یک سیستم پرداخت و دریافت بین المللی پول است. دفتر این شرکت در کشور پاناما واقع شده است ذکر این نکته قابل توجه است که کشور پاناما از لحاظ اقتصادی با ثبات است و قوانین آسانی برای سرمایه گذاری و پرداخت مالیات دارد.

dir="RTL" style="text-align:right">پرفکت مانی قدمت کمتری نسبت به رقیب خود دارد اما در همین زمان کوتاه توانسته مشتریانی را جلب کند.حتی گاها گفته می‌شود که خدمات بهتری نسبت به سایر رقبای خود به مشتریان ارائه می‌کند.

برای خرید پرفکت مانی شما ابتدا یک حساب در وبسایت پرفکت مانی برای خود ایجاد می‌کنید.سپس به صرافی های آنلاین معتبر موجود آدرس کیف پول پرفکت مانی خود را داده و با دادن معادل ریالی کیف پول شما شارژ می‌شود.

در پرفکت مانی دو نوع حساب شخصی و تجاری وجود دارد که هر کدام از آنها ویژگی های خودشان را دارند البته شرکت های تجاری می‌توانند حساب شخصی داشته باشند و منعی برای آن وجود ندارد.

همچنین در صورتی که بین المللی کار می‌کنید می‌توانید با افتتاح حساب پرفکت مانی و دادن ادرس آن به مشتریان خود حقوق خود را به صورت دلار یا یورو پرفکت مانی دریافت کنید.

همچنین یکی دیگر از خدمات پرطرفدار پرفکت مانی،ووچر پرفکت مانی است.برای دریافت یا استفاده از پرفکت مانی نیازی به ایجاد حساب کاربری در پرفکت مانی وجود ندارد.سهولت و راحتی استفاده از ووچر ها در سفر یکی از مزای عمده آن است.

نکته ی جالب درباره پرفکت مانی این است که استفاده از آن از تمامی موقعیت ها امکان پذیر نیست؛ برای مثال ساکنین امریکا نمی‌توانند از خدمات پرفکت مانی استفاده کنند.

نحوه استفاده از خدمات پرفکت مانی

امنیت سیستم پرفکت مانی چگونه است؟

پرفکت مانی یکی از امن ترین شیوه های پرداخت موجود شناخته می‌شود.

انواع کیف پول های پرفکت مانی:

پرفکت مانی سه مدل کیف پول دارد.کیف پولی که با U شروع شود مربوط به حساب دلاری است.

کیف پولی که با E شروع می‌شود مربوط به حساب یورویی است و Gکیف پولی است که مربوط به واحد طلا است همچنین حساب مربوط به بیت کوین با حرف B شروع می شود.

انواع شیوه های انتقال پول در پرفکت مانی کدام است؟

دو شیوه انتقال پول به حساب های دیگر در پرفکت مانی وجود دارد یک باره و زمان بندی شده. تفاوت این دو شیوه آن است که در شیوه ی زمان بندی شده، شما می‌توانید مشخص کنید مبلغ مورد نظر طی چندین مرحله و در زمان های متعدد به حساب مورد نظر واریز شود اما در شیوه ی یکباره تنها در یک مرحله انتقال وجه انجام می‌شود.

در صورتی که بخواهیم مبلغی را برای شخصی ارسال کنیم که اطلاع نداریم حساب پرفکت مانی دارد، چه باید بکنیم؟

برای ارسال پرفکت مانی برای هر شخص تنها نیاز است تا یک ایمیل از او داشته باشیم.با داشتن مبلغ دقیق، شماره حساب مبدا را وارد کرده . یک ایمیل برای فرد مورد نظرمان ارسال می‌شود که حاوی لینکی است که با استفاده از آن شخص مورد نظر پس از افتتاح حساب می‌تواند به مبلغ دسترسی پیدا کند.

آیا پرفکت مانی راهی برای انجام سریعتر پرداخت های داخلی دارد؟

بله، در حساب پرفکت مانی گزینه ی پرداخت فوری وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید پرداخت خود را سریعتر انجام دهید.

میزان کارمزد در شبکه پرفکت مانی چگونه است؟

در صورتی که احراز هویت در وبسایت پرفکت مانی انجام دهید کارمزدی به میزان 0.5 درصد پرداخت خواهید کرد و در هنگام استفاده از خدمات پرفکت مانی بدون تایید حساب کارمزدی معادل 2 درصد پرداخت خواهید کرد. پیشنهاد می‌کنیم برای خرید در مبالغ بالا حتما از حساب تایید شده استفاده کنید تا میزان کارمزد پرداختی شما کاهش پیدا کند.

خرید و فروش ووچر پرفکت مانی از چه طریقی امکان پذیر است؟

در برخی صرافی های آنلاین خرید ووچر پرفکت مانی بصورت آنی قابل انجام است. خرید آنی ووچر می‌تواند به سرعت بخشیدن خدمات پرداخت آنلاین کمک کند. برای خرید ووچر پرفکت مانی و یا فروش پرفکت مانی از صرافی آنلاین معتبر استفاده کنید.

نحوه استفاده از خدمات پرفکت مانی

فروش ووچر پرفکت مانی به صرافی نیز در کوتاه ترین زمان ممکن قابل انجام است. برای اینکار ابتدا در وبسایت صرافی حساب باز کرده و کد ووچر خود را در محل مورد نظر وارد کنید و پس از ثبت سفارش منتظر بمانید تا معادل ریالی به حساب شما واریز شود.برای فروش پرفکت مانی به صرافی نیازی به احراز هویت نیست.

صرافی های معتبر و مطمئن ضمن پاسخگویی به مشتریان، سعی در بهبود خدمات خود دارند. همچنین این صرافی ها خدمات خود (افتتاح حساب در صرافی،احراز هویت در صرافی، خرید ووچر) را در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام می‌رسانند.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها