رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 554546

تکنیک های برتر دیجیتال مارکتینگ در سال 2021

رپورتاژتبلیغی/در این مقاله قصد داریم شما را با تکنیک های دیجیتال مارکتینگ آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

خبر
style="text-align:justify">همانطور که میدانید این روزها بازارهای داخلی و جهانی در پی هر رویدادی دچار نوسانات مختلفی می شوند. در تلاطم های موجود صاحبان کسب وکار باید بهترین جایگاه را در بازار از آن خود کنند تا رویدادهای مختلف اثرات منفی بر کسب و کار آنها نگذارد.

تکنیک های دیجیتال مارکتینگ

به همین منظور آموزش های مختلفی در این زمینه وجود دارد که هر مدیر باید آنها را یاد بگیرد. از جمله مهمترین مواردی که صاحبان مشاغل باید با آن آشنا شوند یادگیری اصول بازاریابی است. بازاریابی شاخه های مختلفی دارد که یکی از مهم ترین آنها دیجیتال مارکتینگ است. با پیشرفت فناوری و تکنولوژی، شرکت های مختلفی عرصه کاری خود را به اینترنت و فضای مجازی منتقل کرده اند و موفقیت بیشتری را نسبت به کسب و کارهای سنتی و معمولی توانسته اند کسب نمایند.

تعداد کاربران اینترنت با به وجود آمدن تلفن های همراه هوشمند نیز گسترش یافته است. در همین راستا روش های مختلفی در بازاریابی به وجود آمد تا مشاغل مختلف بتوانند با استفاده از آنها در بین رقبای خود به موفقیت برسند. رعایت اصول بازاریابی نیز لازمه موفقیت در این عرصه می باشد. امروزه دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارها بسیار مهم تلقی می شوند از این رو سعی داریم در این مقاله به معرفی روش های مختلف دیجیتال مارکتینگ بپردازیم.

مفهوم دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی آنلاین چیست؟

دیجیتال مارکتینگ یا دیجیتال مارکتینگ شامل هر نوع تبلیغات محصول و خدمات و... در فضای اینترنتی است. این تبلیغات می توانند شامل ویدئو، تصاویر، وبلاگ نویسی، سایت، بازاریابی محتوا و... شوند. در این نوع از بازاریابی قبل از انجام هر کاری باید در ابتدا رفتار و سلیقه مشتریان را ارزیابی کرد تا با توجه به آنها بتوانیم تبلیغات اثربخشی را انجام دهیم. در اصل برای دیجیتال مارکتینگ باید یک استراتژی مناسب با کسب و کار خود را داشته باشید.

خوشبختانه امروزه دیجیتال مارکتینگ به هر روشی قابل پیاده سازی است. همچنین در راستای دیجیتال مارکتینگ سرویس ها و ابزارهای مختلفی پدید آمده اند که با استفاده درست از آنها هرچه بیشتر می توان به موفقیت نزدیک شد.

همانطور که میدانید تحریم های جهانی امروز بازارهای داخلی را تحت شعاع خود قرار داده است و با بیانیه و سخنرانی و تصمیم بین المللی وضعیت بازار در تلاطم قرار می گیرد. اما بسیاری از مدیران که تعداد آنها کم هم نیست، توانسته اند با تصمیم گیری های درست جایگاه خود را در راستای بازاریابی حفظ نمایند. شما نیز میتوانید با رعایت کردن اصول دیجیتال مارکتینگ در این فضا، از همان ابتدا گام های محکمی را به سوی موفقیت بردارند.

برای فعالیت در بستر اینترنت لازم است که به صورت کامل اصول بازاریابی را فرا گیرید. برای این منظور به سایت دیجیتال مارکتینگ چیست؟ مراجعه نمایید. خوشبختانه برنامه نویسان و طراحان این سایت با بسیاری از اصول بازاریابی آنلاین آشنا بوده و سعی می کنند صفر تا صد دیجیتال مارکتینگ و اصول بازاریابی را از پایه و به صورت کاملا تخصصی آموزش دهند.

روش هایی برای دیجیتال مارکتینگ

روش های دیجیتال مارکتینگ

روش های مختلفی برای دیجیتال مارکتینگ وجود دارد که عبارتند از:

  1. استفاده کردن از گزینه ی ارسال رایگان:

در کشور آمریکا در یک تحقیق مشخص شد که ۸۸% از مردم از یک فروشگاه آنلاین به علت داشتن ارسال رایگان خرید می‌کنند و مابقی افراد به علت تنوع محصولات و موارد دیگر. احتمال می‌رود که در ایران هم این آمار کمتر از این نباشد. بهتر است حتما به طور جدی به این موضوع فکر کنید.

اگر از ارسال رایگان استفاده می کنید (حتی با شرایط نسبتاً معقول) حتماً به خوبی آن را در معرض دید مشتریان خود قرار دهید تا خرید خود را با خیال راحت تکمیل کنند. تعدادی روش برای ایجاد خدمات ارسال رایگان و مقرون‌ به ‌صرفه وجود دارد که به شرح زیر است:

  • پیشنهادهایی حساس به زمان: می‌توانید اطلاع دهید که برای مدتی محدود ارسال رایگان خواهید داشت. با این‌ پیشنهاد مشتریان به خرید کردن تشویق می ‌شوند. این روش به‌ ویژه در مواقعی مانند تعطیلات که بازار به ‌شدت رقابتی خواهد شد و هر کسب ‌و کاری که می تواند در آن زمان بهترین فروش را داشته باشد و عالی کار ‌کند.
  • ارسال رایگان با مقدار ارزش مشخص برای فروش: برای مثال می‌توانید بگویید با خرید کالا به مبلغی مشخص مقداری هزینه ارسال پرداخت خواهید کرد، اما اگر بیشتر از مقدار مشخصی سفارش دهید، ارسال آنها رایگان خواهد بود. اکثر مشتریان به ‌راحتی این پیشنهاد را می ‌پذیرند.
  1. پیشنهادهایی برای خرید گروهی ارائه کنید

وب ‌سایت ‌های تخفیف گروهی محبوبیت بسیاری نزد خریداران دارند. سایت‌ هایی مانند تخفیفان و نت برگ در حوزه تخفیف ‌های عمومی بسیار شناخته ‌شده هستند و شما برای بسیاری از محصولاتتان می توانید با آنها همکاری داشته باشید. برخی از سایت‌ های خرید گروهی نیز هستند که در حوزه ‌های تخصصی فعالیت می‌کنند.

  1. طراحی سایت:

یکی از روش های بسیار مهم برای بازاریابی اینترنتی، طراحی یک سایت است. در واقع برای مطرح شدن در اینترنت و برای تبلیغ در اینترنت، در ابتدا باید یک وبسایت داشته باشید. طراحی سایت برای کسب و کار خود، دروازه ای برای ورود به اینترنت و تبلیغات اینترنتی است. البته طراحی یک سایت مناسب هم نکاتی دارد که فقط یک متخصص آن را می داند و می تواند آن را انجام دهد. از این رو طراحی یک سایت حرفه ای را فقط باید به دست متخصصین این کار سپرد، زیرا تنها متخصصین می دانند که در پشت پرده چگونه باید عمل کنند تا یک سایت، مناسب و حرفه ای برای مطرح شدن در اینترنت باشد. همچنین به یاد داشته باشید که لزوماً زیبا بودن ظاهر یک سایت دلیلی بر کارآمد بودن آن نیست بنابراین نباید گول ظاهر سایت ها خورد.

  1. کاربرد شبکه های اجتماعی:

برنامه های شبکه های اجتماعی جزء پربازده ترین و موثرترین روش های دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود. در حال حاضر شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، اینستاگرام، تلگرام و... بسیار پر بازدید است چرا که ارتباطات مردم از این طریق است و روزی چند بار تقریبا توسط مردم بازدید می شود. بنابراین شبکه های اجتماعی را می توان به عنوان یکی از بهترین روش های دیجیتال مارکتینگ نام برد.

با توجه به مطالبی که عرض شد روش های مختلفی در دیجیتال مارکتینگ وجود دارد، همچنین بازاریاب های خبره و حرفه ای با استفاده از آزمایش و تجربه روش های مختلف توانسته اند همه روزه تعداد روش های بازاریابی را افزایش دهند. با اینکه انجام برخی از روش های دیجیتال مارکتینگ یا آنلاین ساده می باشد، بهتر است در شروع فعالیت خود از صفحه دیجیتال مارکتینگ چیست؟ از آدرس زیر استفاده کنید :

https://tasagency.net/what-is-digital-marketing/

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها