رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 556747

نازنین ملایی: با تحریف حرف‌هایم تمرکزم را بهم ریختند

ساعت 24-نازنین ملایی قایقران المپیک کشورمان با گله ازبرخی رسانه ها گفت: به جای توجه به موفقیت هایی که به عنوان یک زن قایقران ایرانی به دست اوردم با حواشی که ایجاد می کنند تمرکز را برای کسب نتیجه در رقابت های نیمه نهایی بهم ریخته اند.

نازنین ملایی قایقران المپیک کشورمان با بیان این مطلب افزود: از برخی دوستان رسانه ای گله دارم ، پس از پایان مسابقات رسانه های مختلفی با من تماس گرفتند و متاسفانه پاسخ من را با تحریف در رسانه خود منعکس کردند.

وی با اشاره به اینکه در کشورهای پیشرفته از تکنولوژی نوینی با عنوان جلیقه یخ استفاده می کنند گفت: ما برای اولین بار بود اینجا همچینین چیزی را دیدیم، چون این تکنولوژی بسیار پیشرفته است و ما هم چون خیلی در این چند سال در رقابت های بین المللی شرکت نکردیم از این تکنولوژی اطلاعی نداشتیم و همین جا کمیته ملی المپیک بسیار تلاش کرد تا این تکنولوژی را تهیه نماید که متاسفانه نه در ژاپن موجود بود و نه در سایت های خرید آنلاین و تنها در استرالیا و امریکا موجود بود که با توجه به زمان ارسال آن این امکان عملا وجود نداشت تا زمان مسابقه بدست ما برسد.

وی ادامه داد: این تکنولوژی در مقایسه با سایر تجهیزات قایقرانی هزینه کمی داشت. ولی متاسفانه از روز نخست رقابت های من، برخی رسانه با تمرکز بر این موضوع با استناد به این جمله که "کشورهایی که من با انها رقابت کردم از تکنولوژی های پیشرفته ای بهره مند بودند"، به جای اینکه از موفقیت هایی که به عنوان یک سبک وزن با ورود به دسته سنگین وزن ها و رقابت با برترین های دنیا بدست آوردم حرفی زده باشند، تنها به این موضوع جلیقه پرداختند.

ملایی در ادامه افزود: متاسفانه برخی رسانه ها از روز نخست با این اخبار و حواشی که ایجاد کردند باعث شدن تا من تمرکزم را از دست بدهم و دائما درگیر پیامها و خبرهایی که از اطراف می رسد هستم در حالی که باید تمرکزم بر روی مسابقات نیمه نهایی که مهمترین بخش از رقابت هاست باشد.

واقعا نمی دانم چرا این مسئله را اینقدر بزرگ کردند

قایقران المپیکی کشورمان با اشاره به تهیه امکاناتی به مراتب پر هزینه تر از این جلیقه افزود : بدلیل کهنه بودن پاروی قبلی ام درخواست تهیه پارو داشتمو همچنین نیاز به استروکر داشتم، چون جی پی اس تمرینم دچار مشکل شده بود که کمیته ملی المپیک به محض اینکه این مشکل را مطرح کردم در کمتر از یکروز هزینه را پرداخت کردند و من هردو را از اینجا خریداری کردم.

ملایی در ادامه با تشکر از حمایت های کمیته ملی المپیک اظهار داشت :قایقی که همیشه اجاره میکردم نسبت به قایق های برند ایتالیایی و آلمانی خیلی گران تر بود اما کمیته ملی المپیک همان قایق را برایم اجاره کرد.

وی در خاتمه از همه خبرگزاری ها درخواست کرد که به این حواشی پایان دهند بدلیل اینکه این عدم تمرکز و اخباری که مدام ذهنم را در اینستا و سایر خبرگزاری ها می بینم درگیر می کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها