رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 557900

رونمایی از همسر خیلی جوان خداداد عزیزی + عکس

ساعت 24-عکس زیبایی از خداداد عزیزی یا همان غزال تیزپای آسیا و همسرش منتشر شده است.

html>

خداداد عزیزی از فوتبالیست های باسابقه ایران است. خداداد عزیزی به غزال تیزپای آسیا شهرت دارد. حواشی پیرامون خداداد عزیزی و عصبانیت هایش کم نبود. خداداد عزیزی متولد استان خراسان رضوی است. خداداد عزیزی را با همسرش در این عکس مشاهده کنید.

خداداد عزیزی

زندگی عاشقانه خداداد عزیزی

تصویری از خداداد عزیزی در کنار همسرش منتشر شده است که حکایت از روابط عاشقانه آنها در زندگی مشترک می دهد.

وی سال‌ها پیش عاشق دختری شد که او را برای زندگی مشترک انتخاب کرد اما به دلایل شخصی هیچ گاه عکس همسرش را در هیچ جا به اشتراک نگذاشته است و حتی تعداد زیادی از همکاران او نمی‌دانند همسر خداداد عزیزی چه کسی است. آن ها سرانجام بعد از ازدواج صاحب دو فرزند شدند و میگوید بهترین ثمره زندگی ام دخترم فاطمه عزیزی و پسرم امیرحسین عزیزی است.

دوستی خداداد عزیزی با هاشمی نصب

صمیمی ترین دوست خداداد عزیزی در دوران زندگی اش مهدی هاشمی نصب فوتبالیست است که هنوز هم تعداد زیادی از شبنشینی ها و دورهمی هایش رابا مهدی هاشمی نصب می‌گذارند.

فرزندان خداداد عزیزی

حاصل ازدواج خداداد عزیزی با همسرش یک پسر به نام امیرحسین و یک دختر به نام فاطمه است. فاطمه و امیرحسین عاشق پدرشان هستند و او را اسطوره زندگی شان میدانند.

شغل دوم خداداد عزیزی

خداداد عزیزی بتازگی در تهران مغازه بزرگ طلا فروشی باز کرده است که این گالری در خیابان کریم خان زند تهران است و از 100 هزار تومان طلا دارد تا سرویس طلاهای سنگین و گرانقیمت برای افراد میلیاردر ودر این سال‌ها در کشور امارات چند کارخانه دارد و تعداد زیادی از پروژه های ساختمانی را در دست گرفته است.

خداداد اوایل کارش برای این که سرمایه کمی داشت به یک تولیدی لباس ورزشی زد و امروزه یکی از مشهور ترین و بهترین برندهای لباس ورزشی در ایران را دارد.

تعداد زیادی از خانه های مسکونی و برج ها با بازرسی وی ساخته می‌شود و اکنون به شغل بساز و بفروشی مشغول است. او پول زیادی را در دوران فوتبال به خاطر زحمات زیادی که کشید نصیب خود کرد و اکنون زندگی بسیار مرفحی دارد و خانواده اش به داشتن چنین پسری افتخار می کنند.

تعداد بازی های ملی خداداد عزیزی

جمعا 47 بازی ملی برای تیم ملی فوتبال کشورمان ایران انجام داده است ودر دهه 70 و اوایل 80 ستاره فوتبال ایران درکنار علی دایی بود. وی 11 گل ملی در کارنامه اش به ثبت رسانده است ودر جام جهانی سال 1998 او بود که ایران رابه جام جهانی رساند.

نخستین بازی او به صورت حرفه ای در تیم ابومسلم خراسان بوده است و برای گذراندن دوره سربازی درسال 71 به تهران رفت. تیم مورد علاقه اش از کودکی تاکنون بارسلونا بوده است و تمام فوتبال های تیم بارسلونا را تا امروز تماشا کرده است.

منبع : مه شو

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها