رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 557973

ممنوعیت فعالیت مشاغل پرریسک در تهران

ساعت24- رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از پلمب یک واحد صنفی قهوه خانه در محله خانی‌ آباد خبر داد.

html>

سرهنگ نادر مرادی، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در گفتگو با فارس از پلمب قهوه خانه ای در حوالی محله خانی آباد تهران به علت عدم رعایت دستورالعمل و ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا خبر داد.

سرهنگ مرادی با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط حاد کرونایی حاکم بر تهران، تا اطلاع بعدی فعالیت تمام مشاغل پر ریسک ممنوع است و در صورت فعالیت این صنوف با دستور قضائی پلمب خواهد شد، گفت: روز گذشته ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت از فعالیت و بازگشایی قهوه خانه ای در حوالی محله خانی آباد بدون رعایت دستورالعمل های ابلاغی ستاد کرونا مطلع شدند.

وی با بیان اینکه پس از حضور ماموران اداره اماکن در این محل، مشخص شد که حدود30نفر در این قهوه خانه حضور دارند، افزود: با مشاهده وضعیت موجود با اخذ دستور قضائی متصدی متخلف قهوه خانه مورد نظر دستگیر و واحد صنفی نیز پلمب شد.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت با اشاره به اینکه در صورت عدم رعایت دستورالعمل های ابلاغی ستاد کرونا توسط واحدهای صنوف پر ریسک شاهد گسترش و شیوع این بیماری خواهیم شد،خاطر نشان کرد: سلامت شهروندان و ارتقاء امنیت عمومی آنان از اولویت های پلیس است.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده واحدهای صنفی متخلف از طریق شماره تلفن 110 پلیس را در جریان قرار دهند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها