رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566963

تهیه لیست از پرونده‌های معوق قوه قضاییه

ساعت24- رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با بیان اینکه فهرست پرونده‌های معوق بیش از یک سال به تفکیک استان، شعبه، شماره پرونده و سن آن قابل گزارش‌گیری و پیگیری شده است، گفت: در میان این پرونده‌های معوق، پرونده‌هایی در برخی شعب وجود دارد که سن آن‌ها از یک تا بیش از ده سال است.

html>

کاظمی فرد، رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به اقدامات این مرکز در راستای توسعه و تقویت سامانه‌های نظارت هوشمند بر پرونده‌های معوق، گفت: در فاز اول اقدامات در این راستا، فهرست پرونده‌های معوق بیش از یک سال به تفکیک استان، شعبه، شماره پرونده و سن آن قابل گزارش‌گیری و پیگیری شده است.

وی با بیان اینکه در میان این پرونده‌های معوق، پرونده‌هایی در برخی شعب وجود دارد که سن آن‌ها از یک تا بیش از ده سال است، گفت: امکان مشاهده و نظارت بر این پرونده‌ها در داشبوردهای مدیریتی مدیران ارشد قوه قضاییه وجود دارد.

کاظمی‌فرد افزود: مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه تا پایان سال جاری، تعداد دیگری از ابزارهایی که با استفاده از آن‌ها بتوان بر داده‌ها نظارت هوشمندی داشت را به بهره‌برداری خواهد رساند.

وی با بیان اینکه از ابتدای شروع مسیر هوشمندسازی قوه قضاییه تا به امروز حدود ۷۰ سامانه متعدد توسط مرکز آمار و فناوری اطلاعات به بهره‌برداری رسیده است، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این عدد تا پایان سال به ۱۰۰ سامانه خواهد رسید.

وی افزود: این سامانه‌ها که داده‌های دستی را به داده‌های ماشینی تبدیل می‌کنند، در داشبوردهای مدیریتی مدیران قضایی قرار گرفته است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها