رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 571107

حاشیه‌سازی تازه بشیر حسینی با حضور وحید یامین‌پور / عکس

ساعت 24-انتشار تصویری از پوستر تبلیغاتی ‏کلینیک خودسازی و ترک گناه با حضور وحید یامین‌پور معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان و بشیر حسینی، داور برنامه «عصر جدید» بازتاب گسترده‌ای داشته است.

html>

داور برنامه «عصر جدید» کم حاشیه درست نکرده است که ماجرای «شیطون بلا» گفتن در برنامه زنده تلویزیونی معروف‌ترین آن‌ها است.

او به تازگی هم در کانون حاشیه‌ای جدید قرار گرفته است که با انتشار پوستری تبلیغاتی در فضای مجازی شروع شد. پوستری که تبلیغی است برای کلینیک خودسازی و ترک گناه.

بازتاب این تبلیغ در فضای مجازی گسترده بود و برای نمونه عباس عبدی روزنامه‌نگار و فعال سیاسی درباره آن در توییترش نوشت: «دوران امثال مرحوم دولابی، برای ترک گناه به تاریخ پیوسته، اکنون برای آموزش ترک گناه باید با پرداخت مبلغی مناسب به «کلینیک» و سلبریتی‌های مذهبی مراجعه کرد.»

اعتراض‌ها به این پوستر در فضای مجازی با واکنش وحید یامین‌پور هم روبه‌رو شد. او در این باره در توییتر توضیح داد: «در مورد پوستری که مورد اعتراض قرار گرفته عرض می‌کنم: از بنده به عنوان نویسنده نخل و نارنج دعوت شده بود در حد یک ساعت درباره طریق معنوی صلحا برای علاقه‌مندان این امور چیزهایی بگویم، سلیقه جوانانه برگزارکنندگان سوءتفاهم ایجاد کرده. من عاصی بیچاره را چه به ترک گناه و تدریس خودسازی!»

حاشیه‌سازی تازه بشیر حسینی با حضور وحید یامین‌پور / عکس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها