رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575443

معرفی برترین سایت های ورزشی جهان

سایت ورزشی Fox Sports یکی دیگر از سایت های بسیار معروف و معتبر ورزشی است که کاربران زیادی برای کسب اطلاع از خبرهای ورزشی در رشته های مختلف به این سایت مراجعه می کنند. سایت ورزشی Fox Sports نیز به صورت رایگان خبرهای ورزشی را در اختیار کاربران قرار داده و به تحلیل تیم های ورزشی فوتبال جهان نیز می پردازد.

html>

افراد زیادی در اوقات فراغت به تماشای فیلم، سریال و یا خبرهای جهان و اخبار ورزشی پر می کنند. برخی از مردم نیز خبرهای جهان و خبرهای ورزشی و مطلع شدن از نتیجه مسابقات تیم های مختلف و لیگ های متعدد آنقدر برایشان مهم است بعد از گوش دادن به اخبار تلویزیون به سایت های خبر ورزشی مراجعه می کنند. اکثریت این افراد به یک تیم خاص در جهان و یا کشور خودش علاقه مند است و به نوعی به این تیم تعصب دارد.طرفداران تیم ها گاهی بعد از بدست آوردن اطلاعات از سایت های خبری به سراغ سایت پیش بینی فوتبال می روند و روی نتایج تیم شان شرط بندی می کنند. رشته های ورزشی زیادی هستند که خبرهای آن در سایت های ورزشی قرار گرفته اند و این رشته های ورزشی شامل، فوتبال (آسیا، اروپا، آمریکا)، کشتی کج، بیسبال، بسکتبال، تنیس، دو میدانی، اسب دوانی، کشی فرنگی و... هستند. هر کدام از این ورزش ها نیز طرفداران خاص به خود را دارد که در سایت های ورزشی به دنبال نتیجه برد و یا باخت این رشته های ورزشی می باشند.

معرفی برترین سایت های ورزشی جهان

سایت ورزشی Fox Sports

سایت ورزشی Fox Sports یکی دیگر از سایت های بسیار معروف و معتبر ورزشی است که کاربران زیادی برای کسب اطلاع از خبرهای ورزشی در رشته های مختلف به این سایت مراجعه می کنند. سایت ورزشی Fox Sports نیز به صورت رایگان خبرهای ورزشی را در اختیار کاربران قرار داده و به تحلیل تیم های ورزشی فوتبال جهان نیز می پردازد. این سایت برای تسهیل در نمایش مسابقات رشته های مختلف ورزشی آن ها را در صدر خبرهای خود قرار می دهد تا طرفداران رشته های مختلف ورزشی برای یافتن مسابقات رشته خاص خود به مشکلی بر نخورند. سایت ورزشی Fox Sports همچنین مصاحبه ورزشکاران معروف و یا مربی این تیم ها را نیز در سایت خود قرار داده و خبرهای مطمئنی را به کاربران رشته های مختلف می رساند. دسته ای ورزشی که سایت ورزشی Fox Sports از خبرهای آن ها پشتیبانی می کند شامل، پخش زنده فوتبال اروپا و جهان، Combat Sports، تنیس، eSports، پخش کشتی کج، Basketball و Golf.می باشند.

سایت ورزشی Red Bull TV

چنانچه می خواهید در مورد ورزش های جهان خبرهای بسیار دقیقی به دست بیاورید می توانید به سایت ورزشی Red Bull TV سرزده و از اطلاعات دقیق و بی کم کاست آن لذت ببرید. این سایت ورزشی بیشترین توجه خود را به خبرهای ورزشی اسکیت و دوچرخه سواری کرده است. سایت ورزشی Red Bull TV نیز به صورت رایگان خبرهای ورزشی خود را در اختیار کاربران و طرفداران رشته های ورزشی مختلف قرار می دهد. سایت ورزشی Red Bull TV همچنین مسابقات ورزشی را به صورت زنده در اختیار کاربران قرار داده و به تحلیل رشته های ورزشی نیز می پردازد. جالب است بدانید که سایت ورزشی Red Bull TV را یکی از شرکت های بسیار معروف نوشیدنی انرژی زا حمایت می کند.

سایت ورزشی NBC Sports

یکی دیگر از سایت های ورزشی بسیار مشهوری که خبرهای ورزشی جهان را در خود جای داده است، سایت ورزشی NBC Sports می باشد. این سایت ورزشی اطلاعات بسیار معتبر و مفیدی را از لیگ های ورزشی حرفه ای ایالات متحده مانند NBA ، NHL و NFLدر اختبار کاربران رشته های ورزشی قرار می دهد. سایت روزشی NBC Sports همچنین خبرهای مهمی را در مورد رشته های ورزشی فوتبال ، گلف ، اسکیت ، دوچرخه سواری و MMA در سایت خود جای می دهد. همچنین شما می توانید خبری های ورزشی را به صورت زنده از این سایت با خبر شده و به تحلیل های ارزشمندی که در این سایت از تیم های مختلف ورزشی می شود گوش کنید.

سایت ورزشی ESPN

سایت ورزشی ESPN از سایت های معتبر ورزشی است که خبرهای بسیار مهم رو معتبری را در اختیار طرفداران رشته های مختلف ورزشی قرار می دهد. این سایت تمام تلاش خود را می کند تا خبرها و رویدادهای ورزشی را با بالاترین کیفیت در اختیار مردم قرار داده و طرفداران رشته های ورزشی را از جریان بازی ها مطلع کند. سایت ورزشی ESPN به صورت رایگان، اخبار ورزشی، تحلیل وضعیت رشته های ورزشی در هنگام مسابقات رسمی را در اختیار طرفداران ورزش قرار می دهد. ورزش هایی که سایت ورزشی ESPN پوشش می دهد شامل، WWE ، MMA ، کشتی ، بوکس ، فوتبال های روز اروپا ، تنیس ، بسکتبال و همچنین رشته های ورزشی درون دانشگاهی در جهان می باشد.

دیگر سایت های ورزشی جهان

سایت های ورزشی زیادی در جهان هستند که پیوسته خبرهای رشته های ورزشی را به اطلاع کاربران ورزشی می رسانند. این سایت های ورزشی معمولا خبرها را از طریق خبرها و یا مصاحبه با بازیکنان تیم های ورزشی گرفته و در سایت ورزشی خود قرار می دهند. هر چند تمامی سایت هایی که خبرهای ورزشی را در خود جای می دهند به زبان کشور مطبوع خود می باشند؛ ولی شما می توانید از طریق ترانسلیت گوگل آن را ترجمه کرده و از محتوانی درونی این سایت های ورزشی اطلاعات کسب کنید. اکثریت این سایت های وزرشی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد و سعی می کنند خبرهای بسیار دقیقی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهند. برخی از این سایت های ورزشی تحلیل های بسیار خوبی از رشته های ورزشی و وضعیت عملکرد بازیکنان آن در سایت خود قرار می دهند. سایت های ورزشی دیگر ویژگی های منحصر به فردی در خبرهای ورزشی دارد شامل، DAZN، Laola1.tv، Bosscast، Hotstar، Sony Liv می باشند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها