رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 582152

قیمت هر دلار : بالای ۲۸ هزار تومان

ساعت 24 - نرخ دلار در بازار آزاد ایران روز دوشنبه ۲۲ فروردین بار دیگر از مرز ۲۸ هزار تومان عبور کرد.طی یک ماه گذشته با توقف مذاکرات هسته‌ای و چشم‌انداز نامشخص احیای برجام، نرخ دلار دوباره روند صعودی گرفته و طی روزهای گذشته شتاب رشد قیمت آن بیشتر شده است.نرخ دلار در ماه گذشته زیر ۲۶ هزار تومان بود اما روز دوشنبه به ۲۸ هزار و ۸۰ تومان رسید.

html>

پاییز سال ۹۹ نرخ دلار به بالای ۳۰ هزار تومان اوج گرفته بود. با آغاز مذاکرات هسته‌ای و امید به لغو تحریم‌ها در اوایل سال ۱۴۰۰ نرخ دلار به زیر ۲۲ هزار تومان کاهش یافت، اما اواخر پاییز پارسال و چند ماه بعد از توقف مذاکرات هسته‌ای در دولت جدید به ریاست ابراهیم رئیسی، نرخ ارز به بالای ۳۰ هزار تومان اوج گرفت.با از سرگیری مذاکرات در دولت رئیسی، دوباره نرخ دلار در اواخر زمستان پارسال به زیر ۲۶ هزار تومان کاهش یافته بود.همزمان با اعلام شروط جدید روسیه و ایران در مذاکرات هسته‌ای طی یک ماه گذشته، گفت‌وگوها پیرامون احیای برجام متوقف شده است.

قیمت سکه نیز همزمان با بالا رفتن قیمت دلار افزایش یافته است. قیمت سکه امامی در روز دوشنبه به ۱۳ میلیون و ۲۸۱ هزار تومان رسید که نسبت به هفته گذشته بیش از پنج درصد افزایش نشان می‌دهد.روز دوشنبه قیمت سکه امامی نسبت به روز یکشنبه حدود ۱۷ هزار تومان رشد داشت

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها