رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 583155

مدیر استقلالی با کلاشینکف تهدید به مرگ شد!

ساعت۲۴-خبرورزشی نوشت: یکی از مدیران سابق استقلال توسط افرادی که مدعی بودند با تمام طلبکاران این باشگاه تسویه کرده‌اند، با کلاشینکوف تهدید به مرگ شده بود!

html>

چند سال قبل افرادی که مدعی بودند خیلی پولدارند به بعضی از بازیکنان پولهایی دادند و به گفته خودشان با طلبکاران استقلال هم تسویه حساب کردند اما بعد از مدتی پولهایی که داده بودند را طلب کردند. جالب این که طبق ادعای یکی از مسئولان باشگاه استقلال یکی از این افراد که مدعی بود میلیاردها تومان کمک کرده بعد از مدتی با مدیر وقت باشگاه دچار اختلاف شد و حتی او را تهدید کرد که با کلاشینکف به سراغش می‌رود!

این افراد که کمک‌هایی را انجام می‌دادند بعد از مدتی انتظاراتی هم داشتند و در برخی موارد با مدیران باشگاه به مشکل می‌خوردند و خلاصه کار به جاهای باریک کشیده می‌شد. چند روز قبل هم سمیعی معاون حقوقی استقلال به برخی کمک‌های مالی و انتظاراتی که این افراد داشتند اشاره کرده و موارد مهمی را عنوان کرده بود. به طور طبیعی اگر فرد یا افرادی به باشگاهها کمک می‌کنند این کار باید روی قاعده و با حساب و کتاب باشد و این طور نباشد که بعد از مدتی توقعات آنچنانی داشته باشند.

در این مورد خاص هم یکی از افراد متمول که پولهایی داده بود، شاید از روی عصبانیت مدعی شد که با کلاشینکف به سراغ مدیر باشگاه می‌رود و... که البته خوشبختانه نرفت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها