رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 587996

ستاره قرمزها اولین‌ گزینه مدنظر ساپینتو

ساعت24-ورزش سه نوشت: رسانه برزیلی مدعی شده که استقلال یک بار دیگر به سراغ ژان کارلوس رفته است. هافبک برزیلی که در زمستان گذشته هدف اصلی نقل و انتقالاتی فرهاد مجیدی بود.

html>

وب سایت ge.globo در خبر تازه ای به قلم ژائو دی آندراده نتو مدعی شده که آبی ها یک بار دیگر به سراغ هافبک برزیلی رفته اند. او برای مطلب خود تیتر "ژان کارلوس پیشنهادی جدید از ایران دریافت می کند و نائوچیکو مذاکرات را بررسی می کند" انتخاب کرده و نوشته است که این هافبک مجددا پیشنهاد ۶۰۰ هزار دلاری از استقلال دریافت کرده و هیئت مدیره نائوچیکو در حال بررسی این موضوع است.

در این خبر آمده: دوران ژان کارلوس در نائوچیکو ممکنه به پایان برسد. پنج شنبه گذشته این هافبک ۳۰ ساله و یکی از بازیکنان اصلی باشگاه پرنامبوکو (لقب نائوچیکو) در سه فصل اخیر، مجدداً از سوی ایران و باشگاه استقلال پیشنهادی دریافت کرد که در ابتدای سال میلادی نیز کارلوس علاقه نشان داده بود.

به هر حال، پیشنهاد اولیه همان پیشنهاد قبلی است: ۶۰۰ هزار دلار (حدود ۳.۱ میلیون رئال برزیل) برای حقوق اقتصادی بازیکن. به گزارش ge.globo، هیئت مدیره در حال تهیه یک پیشنهاد متقابل است.

آبی‌ها چند روزپیش اقدام بجذب ساپینتو سرمربی پرتغالی کرد که در سال ۲۰۲۰ هدایت واسکودوگاما را برعهده‌داشت.او قصد دارد یک، دو بازیکن برزیلی را برای این تیم به خدمت بگیرد. پیشنهاد دستمزد باشگاه ایرانی بیش از دو برابر مبلغی است که ژان کارلوس در حال حاضر در نائوچیکو دریافت می‌کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها